Anonym bruker Skrevet 23. mars 2016 #1 Skrevet 23. mars 2016 Planlegger dere graviditeten nøye? Jeg har akkurat tatt ut spiralen, mannen er kjempehappy Men så... jeg tenker at om jeg blir gravid denne mnd, får jeg barn i midten/ slutten av desember. Så tenker jeg at desember er jo allerede en stressende mnd om vi ikke skal ha bursdag, barnet blir minst i klassen osv Og HVEM tror jeg at jeg er? Haha Sitter her som DEN gudinna og tro at jeg kan bestemme over alt? Sukk... oppgitt over meg selv. Til alle som har prøvd lenge. Jeg beklager, ikke ta innlegget mitt personlig. Dette var bare for å lufte tankene mine. Jeg vet veldig godt at jeg ikke rår over dette. Kanskje 'nå' hadde vært sjansen min, kanskje sjansen min aldri kommer igjen... Noen andre "teite" damer her som er som meg? Det er bare at dette ble litt for virkelig for meg, ble vel kanskje bare nervøs?... Anonymous poster hash: 1d945...bce
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2016 #2 Skrevet 23. mars 2016 Jeg skjønner deg godt. Ville nok selv styrt unna desembermåneden. Men på en annen side... Når man holder på med prøving så skulle man jo gjerne blitt gravid i går... Spesielt de som har prøvd en stund tenker jeg ikke er så nøye med når baby blir født. Hvis du ikke har det travelt, så er det jo bare å styre unna EL denne syklusen, og kjøre på for fullt i neste Anonymous poster hash: 140cb...393
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2016 #3 Skrevet 23. mars 2016 Jeg har 2 premature så er ikke godt å si når de kommer uansett Anonymous poster hash: 4ea9e...0bd
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2016 #4 Skrevet 23. mars 2016 Jeg har 2 premature så er ikke godt å si når de kommer uansett Anonymous poster hash: 4ea9e...0bd Det har du rett i! Og med min "ufine" tankegang, venter jeg nok til neste mnd, og får på julaften alikevel Hohei... Anonymous poster hash: 1d945...bce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå