Gå til innhold

Innafor å nyte ett glass vin alene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barn og mann er på hytta, er alene noen dager. Er det innafor å tenne stearinlys, se en god serie og nyte litt vin alene?

Er så sykt mange år siden jeg har vært helt alene 🙈 Ser for meg at folk tenker sitt når man sitter alene og drikker!

Anonymous poster hash: dc7cb...e1c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt innafor!

Anonymous poster hash: cced3...abe

Skrevet

Nyt et glass vin eller to alene du!

Er vel ikke flaut det?

Du trenger vel heller ikke si det til noen akkurat??

🍷

Anonymous poster hash: 97f1f...b10

Skrevet

Har en tenåring som gamet hjemme stearinlys og øl her!!

Anonymous poster hash: 0f6d0...209

Skrevet

Selvfølgelig kan du det ❤️

Kos deg!

Anonymous poster hash: 54b94...668

Skrevet

Hvordan skulle noen vite at du sitter alene og drikker hvis du er alene?

Anonymous poster hash: 97059...6ae

Skrevet

Hehe nei trenger jo ikke det! Er en tenker og bruker dessverre mye tid å tenke på hva andre syns og mener! Har en diagnose som gjør det sånn!

Måtte bare høre 😉

Da skal jeg finne en go serie, tenne litt lys, lage god mat og drikke vin med god samvittighet 😊

Skrevet

Så lenge du ikke gjør dette daglig eller drikker deg full, er det selvsagt helt innafor! Det skal jo være sunt til og med. Det er absolutt lov å drikke litt for kosens skyld.

Anonymous poster hash: 61522...c19

Skrevet

Så lenge du ikke gjør dette daglig eller drikker deg full, er det selvsagt helt innafor! Det skal jo være sunt til og med. Det er absolutt lov å drikke litt for kosens skyld.

Anonymous poster hash: 61522...c19

Veldig sjelden jeg drikker, og enda mer sjeldnere jeg blir full! Takk for mange svar! 😊

Skrevet

Oi, det har jeg gjort mange ganger. Har aldri tenkt på hva folk eventuelt skulle mene om det.

Men så går jeg mer enn gjerne ut og spiser alene også, selv om noen ved nabobordet kanskje synes synd på meg og tror at jeg ikke har venner eller familie.

Gjør som du vil så lenge det ikke skader noen :)

Skrevet

Oi, det har jeg gjort mange ganger. Har aldri tenkt på hva folk eventuelt skulle mene om det.

Men så går jeg mer enn gjerne ut og spiser alene også, selv om noen ved nabobordet kanskje synes synd på meg og tror at jeg ikke har venner eller familie.

Gjør som du vil så lenge det ikke skader noen :)

Det hadde jeg aldri turt å gjøre! Da hadde tankene flydd overalt og regner med jeg hadde fått panikkanfall 🙈 For meg er du tøff som gjør sånt alene!

Skrevet

Det hadde jeg aldri turt å gjøre! Da hadde tankene flydd overalt og regner med jeg hadde fått panikkanfall 🙈 For meg er du tøff som gjør sånt alene!

Åh, det er kjempedeilig. Ingen som maser, ingen som snakker, det er bare helt stille og man har så god tid som man selv ønsker. Man kan sitte og se seg rundt, tenke og fundere litt, slappe av og nyte måltidet. Og så pleier jeg å ta med en bok eller avis i tilfelle jeg får lyst til å lese. Jeg elsker det, det anbefales :)

Skrevet

Åh, det er kjempedeilig. Ingen som maser, ingen som snakker, det er bare helt stille og man har så god tid som man selv ønsker. Man kan sitte og se seg rundt, tenke og fundere litt, slappe av og nyte måltidet. Og så pleier jeg å ta med en bok eller avis i tilfelle jeg får lyst til å lese. Jeg elsker det, det anbefales :)

Veldig enig med Fandens Oldemor her altså, det er veldig deilig (og frigjørende!) å kunne gjøre slikt alene. Jeg slo på stortromma og reiste 3 uker på ferie alene til og med. Beste ferien jeg noen gang har hatt. :) Nyt alenetiden!

Skrevet

Helt innafor! Om du føler for det, så nyt hele flaska om du vil :)

Anonymous poster hash: b7a31...db7

Skrevet

Akkurat det du skriver har jeg fått i oppgave av min psykolog for å nå toppen på mål"trappen" min! Spesielt det med å se meg rundt, se på folk osv! Men jeg er jo livredd for at folk skal tro at jeg stirrer 😳

har sagt at jeg skal klare det en gang, men med min sosiale angst er det lett å si, men vanskelig å gjennomføre!

Men må innrømme at ved å lese noen tråder her og se hva andre klarer så blir jeg inspirert :)

Skrevet

Tøm flaska! 😃

Anonymous poster hash: 51b7b...596

Skrevet

Akkurat det du skriver har jeg fått i oppgave av min psykolog for å nå toppen på mål"trappen" min! Spesielt det med å se meg rundt, se på folk osv! Men jeg er jo livredd for at folk skal tro at jeg stirrer

har sagt at jeg skal klare det en gang, men med min sosiale angst er det lett å si, men vanskelig å gjennomføre!

Men må innrømme at ved å lese noen tråder her og se hva andre klarer så blir jeg inspirert :)

Folk tror ikke så mye rart, egentlig. Det er bare noe en forestiller seg når en er usikker. Du kan jo prøve å spørre deg selv i ulike situasjoner:

- "ville JEG trodd at noen stirret på meg hvis de så seg rundt?" 

- "hadde JEG syntes det var rart hvis noen gjorde X eller X?" 

- "hvis min venninne drakk ett glass vin alene, hadde JEG trodd at hun var alkis eller merkelig på noe vis?" 

Når svaret er nei, så er det også svært lite sannsynlig at noen andre hadde brydd seg. Noen mennesker bryr seg selvsagt alt for mye om alt mulig, men disse menneskene trenger du ikke å tenke på eller bry deg om siden de tydeligvis har enda større issues selv. Jeg har også hatt sosial angst, og synes det hjalp å tenke på denne måten. 

Skrevet

Så lenge du ikke gjør dette daglig eller drikker deg full, er det selvsagt helt innafor! Det skal jo være sunt til og med. Det er absolutt lov å drikke litt for kosens skyld. Anonymous poster hash: 61522...c19

Eller drikker deg full... Hva gjør vel det? Hun er jo alene!

Anonymous poster hash: fdc72...1fd

Skrevet

Jeg skal snart legge meg i badekaret med film, rødvin og sjokolade innen rekkevidde.

Anonymous poster hash: 1cf29...773

Skrevet

Drikk hele flasken hvis du føler for det! God påske! 🐥🐣🍸🐤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...