Gå til innhold

Jeg har blitt damemagnet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ingen ting..

Jeg har aldri pleid å få oppmerksomhet fra damer. Det siste året har jeg plutselig fått draget 😀 Når jeg er ute blir jeg flere ganger på en kveld kontaktet av damer som skryter meg opp i skyene, ser meg dypt inn i øynene og vil legge meg til på Facebook. Det er helt absurd..

Jeg har gått ned en del i vekt i det siste, men er heeeelt middels når det kommer til utseende. Likevel faller jeg altså i smak hos jenter...

Jeg er jo veldig komfortabel med tanken på å ha sex med en jente, så kanskje jeg skal prøve å sjekke opp en dame en gang 😀😀😀 Mannen har gitt meg grønt kort 😀

Men det er så utrolig rart at jeg plutselig er interessant for damer, når jeg aldri har vært det før..

Anonymous poster hash: 99de1...9f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har nok ikke noe med din vektnedgang og gjøre, men din utstråling. Du har gått ned mye i vekt, noe som gjør noe med hele deg. Du utstråler mer selvtillit og blir derfor mer interessant. At det er kvinner og ikke menn, kan være at du ser sparsom/kresen/gift ut, eller at du rett og slett overser mennene :blomst:

Skrevet

Det har nok ikke noe med din vektnedgang og gjøre, men din utstråling. Du har gått ned mye i vekt, noe som gjør noe med hele deg. Du utstråler mer selvtillit og blir derfor mer interessant. At det er kvinner og ikke menn, kan være at du ser sparsom/kresen/gift ut, eller at du rett og slett overser mennene :blomst:

Takk for svar 😀

Ja, det kan være økt selvtillit som spiller inn. Har fått tilnærmelser fra menn også, men det som er helt nytt for meg er dette med damene :)

Flere ganger har jeg forsøkt å spleise kompiser med damer jeg syns ser bra ut, også har det endt med at de sier at de er mer interessert i meg.

Kanskje jeg har fått den berømte "gaydaren" 😂

HI

Anonymous poster hash: 99de1...9f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...