Anonym bruker Skrevet 23. mars 2016 #1 Skrevet 23. mars 2016 Skjønner ingen ting.. Jeg har aldri pleid å få oppmerksomhet fra damer. Det siste året har jeg plutselig fått draget 😀 Når jeg er ute blir jeg flere ganger på en kveld kontaktet av damer som skryter meg opp i skyene, ser meg dypt inn i øynene og vil legge meg til på Facebook. Det er helt absurd.. Jeg har gått ned en del i vekt i det siste, men er heeeelt middels når det kommer til utseende. Likevel faller jeg altså i smak hos jenter... Jeg er jo veldig komfortabel med tanken på å ha sex med en jente, så kanskje jeg skal prøve å sjekke opp en dame en gang 😀😀😀 Mannen har gitt meg grønt kort 😀 Men det er så utrolig rart at jeg plutselig er interessant for damer, når jeg aldri har vært det før.. Anonymous poster hash: 99de1...9f0
nasse nøffen Skrevet 23. mars 2016 #2 Skrevet 23. mars 2016 Det har nok ikke noe med din vektnedgang og gjøre, men din utstråling. Du har gått ned mye i vekt, noe som gjør noe med hele deg. Du utstråler mer selvtillit og blir derfor mer interessant. At det er kvinner og ikke menn, kan være at du ser sparsom/kresen/gift ut, eller at du rett og slett overser mennene
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2016 #3 Skrevet 23. mars 2016 Det har nok ikke noe med din vektnedgang og gjøre, men din utstråling. Du har gått ned mye i vekt, noe som gjør noe med hele deg. Du utstråler mer selvtillit og blir derfor mer interessant. At det er kvinner og ikke menn, kan være at du ser sparsom/kresen/gift ut, eller at du rett og slett overser mennene Takk for svar 😀 Ja, det kan være økt selvtillit som spiller inn. Har fått tilnærmelser fra menn også, men det som er helt nytt for meg er dette med damene Flere ganger har jeg forsøkt å spleise kompiser med damer jeg syns ser bra ut, også har det endt med at de sier at de er mer interessert i meg. Kanskje jeg har fått den berømte "gaydaren" 😂 HI Anonymous poster hash: 99de1...9f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå