Gå til innhold

Idiotiske facebook!!!! >:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor har de gjort det slik at når man blar nedover facebook siden og kommer borti enten "liker" eller "legg til venn" på noen så spør ikke facebook om "ønsker du å like dette innlegget?" eller "ønsker du å legge til ×××× som venn??"

Jeg kommer noen ganger borti når jeg blar nedover og det har fått meg til å "like" innlegg som ikke passer seg at jeg liker hvis dere skjønner! Som f.eks en jente som skriver "elsker deg" til kjæresten sin.. jeg blåser da i det men jeg får trykket liker allikevel!!! Blir så forrrrrbannaaaaa

Og igår fikk jeg kommet borti "legg til venn" på ei jeg har truffet EN gang via venninner på et selskap, kun fordi hun havnet på siden min som forslag! Og jeg kan jo ikke trekke tilbake venneforespørselen for det ser jo helt teit ut!

Så nå la hun meg til som venn men hun må jo tro at jeg er komplett idiot og desperat etter venner når jeg legger henne til etter å ha truffet henne i tre timer!

Dette var dagens irritasjonsmoment utbrudd.

Men blir veldig irritert av at det er så lett å komme borti disse tingene på facebook uten å kunne angre eller godkjenne det først liksom!!

Særlig når jeg er og snoker på ekser sine profiler!!

Anonymous poster hash: 3ccf2...11c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men blir veldig irritert av at det er så lett å komme borti disse tingene på facebook uten å kunne angre eller godkjenne det først liksom!!

Jeg vet ikke hva som virker til å være det største problemet her. Men god påske! 

Anonymous poster hash: 98f97...6ed

Skrevet

Jeg er enig med deg.

Har gjort det samme. Utrolig irriterende. Har avbrutt venneforespørslene jeg da når jeg har kommet borti (skjedd 2 ganger). Da har jeg ikke snoka heller, kun gått gjennom personer du kanskje kjenner listen.

På tlf. er knappene ganske klint oppi hverandre også. Fort gjort at man trykker på feil, hvertfall på tlf.

Anonymous poster hash: e41cb...8f2

Skrevet

Enig (bortsett fra i å "snoke på ekser sine profiler;)). Er redd for å komme borti hele tiden. Ikke alltid det passer å like ting.

Anonymous poster hash: 83455...b59

Skrevet

Det var det der med å bry seg så hardt om hva folk tenker da... Drit i hva alle andre tror og tenker.

Anonymous poster hash: 7eb72...be2

Skrevet

Hvorfor har de gjort det slik at når man blar nedover facebook siden og kommer borti enten "liker" eller "legg til venn" på noen så spør ikke facebook om "ønsker du å like dette innlegget?" eller "ønsker du å legge til ×××× som venn??"

Jeg kommer noen ganger borti når jeg blar nedover og det har fått meg til å "like" innlegg som ikke passer seg at jeg liker hvis dere skjønner! Som f.eks en jente som skriver "elsker deg" til kjæresten sin.. jeg blåser da i det men jeg får trykket liker allikevel!!! Blir så forrrrrbannaaaaa

Og igår fikk jeg kommet borti "legg til venn" på ei jeg har truffet EN gang via venninner på et selskap, kun fordi hun havnet på siden min som forslag! Og jeg kan jo ikke trekke tilbake venneforespørselen for det ser jo helt teit ut!

Så nå la hun meg til som venn men hun må jo tro at jeg er komplett idiot og desperat etter venner når jeg legger henne til etter å ha truffet henne i tre timer!

Dette var dagens irritasjonsmoment utbrudd.

Jaha, så folk som legger til noen de synes var interessante etter å ha møtt dem på fest eller på et kurs en gang, de tenker du at er komplett idiot eller desperat etter venner? Stusselig tankegang.

Anonymous poster hash: dae85...714

Skrevet

Jaha, så folk som legger til noen de synes var interessante etter å ha møtt dem på fest eller på et kurs en gang, de tenker du at er komplett idiot eller desperat etter venner? Stusselig tankegang. Anonymous poster hash: dae85...714

Ehhhh etter å ha møtt en fremmed person i noen timer for så å søke dem opp på facebook eller legge dem til som venn, er rimelig desperat og "stalkerish".

Jeg hadde tenkt at den personen der vil jeg ikke ha noe med å gjøre rett og slett og ville ødelagt førsteinntrykket jeg fikk på festen eller kurset.

Anonymous poster hash: 8a69c...84e

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg må visst være utrolig lite fingerferdig, for jeg la til en person som venn uten at jeg var inne på vedkommendes profil en gang. Det var en venninnes sønn, men jeg har aldri møtt ham... At han aksepterte meg er vel det aller rareste 😳

Skrevet

Ehhhh etter å ha møtt en fremmed person i noen timer for så å søke dem opp på facebook eller legge dem til som venn, er rimelig desperat og "stalkerish".

Jeg hadde tenkt at den personen der vil jeg ikke ha noe med å gjøre rett og slett og ville ødelagt førsteinntrykket jeg fikk på festen eller kurset.

Haha, jeeez, det tipper visst litt over for deg. Husk at ikke alle tar verken likes eller vennelisten på facebook like dødelig seriøst som deg ;).

Både jeg og de fleste jeg kjenner kan fint legge til både folk vi har skravlet litt med på kurs eller fest, perifere kolleger eller folk man kommer i snakk med via grupper. Og jeg får selv slike forespørsler fra tid til annen. Og gjett hva; Vi har venner nok i det virkelige liv, men jeg tenker som så at det alltid plass til nye interessante bekjente på vennelisten. Noen av disse har faktisk utviklet seg til vennskap, mens andre synes jeg bare det er morsomt å følge fordi de har interessante eller morsomme oppdateringer. 

De eneste jeg selv ikke legger til, er folk jeg aldri har møtt og ikke ser ut til å ha noe felles med.

Anonymous poster hash: dae85...714

Skrevet

Må være noe rart med måten du bruker fb, for det der har aldri skjedd med meg. Telefonen vet forskjell på om du blar nedover eller prøver å klikke noe.

Skrevet

Må være noe rart med måten du bruker fb, for det der har aldri skjedd med meg. Telefonen vet forskjell på om du blar nedover eller prøver å klikke noe.

Da må det være noe rart med måten jeg bruker fb på også. Ikke bare fb heller, men skjer også at jeg treffer rangeringsknapper inne på babyverdenforumet...

Anonymous poster hash: ca3f3...ad6

Skrevet

Jeg tenker at Facebook tar for mye tid av dagen din når du egentlig kan irritere deg og bruke energi på noe så viktig

Skrevet

Jeg må visst være utrolig lite fingerferdig, for jeg la til en person som venn uten at jeg var inne på vedkommendes profil en gang. Det var en venninnes sønn, men jeg har aldri møtt ham... At han aksepterte meg er vel det aller rareste 😳

Det har også hendt meg. Jeg fikk "godkjent venneforespørsel" fra en vilt fremmed dame - som har ikke en gang et navn med vestlig alfabet, så hvordan det skjedde aner jeg virkelig ikke! Jeg kunne jo ikke ha søkt henne opp og ei heller har vi felles venner. Men hun begynte umiddelbart å like mine innlegg, så da var det ingen vei tilbake og nå er vi jaggu meg venner på instagram også! 😄

Anonymous poster hash: 0ea85...f8f

Skrevet

Jeg tenker at Facebook tar for mye tid av dagen din når du egentlig kan irritere deg og bruke energi på noe så viktig

Synes ikke det er det minste rart at man irriterer seg over dette. Er vel ingen som vil sende likes og venneforespørsler de egentlig ikke mener?

Enig med deg HI. Det samme skjer forøvrig meg på denne siden - plutselig liker jeg et innlegg jeg egentlig er totalt uenig i. 😁

Anonymous poster hash: f24c1...504

Skrevet

Sånne ufrivillige venneforespørssler er det verste.

Merker ikke at man har spurt engang før vedkommende har akseptert og da har jo denne venners venn. Vært å komentert alle bildene du har på fb før du får slettet vedkommende.

Hvorfor skjer aldri sånne glipper med normale mennesker som avviser tilnærmelsesvis ukjente menesker.

Anonymous poster hash: e9291...8b0

Gjest Antarctica
Skrevet

Sånne ufrivillige venneforespørssler er det verste.

Merker ikke at man har spurt engang før vedkommende har akseptert og da har jo denne venners venn. Vært å komentert alle bildene du har på fb før du får slettet vedkommende.

Hvorfor skjer aldri sånne glipper med normale mennesker som avviser tilnærmelsesvis ukjente menesker.

Anonymous poster hash: e9291...8b0

Samme tenker jeg, hvorfor sier de ikke bare nei? (Kanskje de har like tjukke pølsefingre som meg, og ved et uhell sier ja?)

Skrevet

Jeg tagger meg alltid selv i andre Sine bilder !! Fryktelig slitsomt og flaut. Jeg bare ser på bildene og vips så er jeg tagget. Bynt å lære meg å ikke komme borti nå da. Men burde vært et ekstraspørsmål ja

Anonymous poster hash: bccc9...736

Skrevet

Ja jeg har holdt på å tagge meg selv flere ganger på bilder til HØYST upassende folk som f.eks en sjef eller en man gikk på skolen med for hundre år siden eller noe slikt uff.

Alle snoker da inne på profilen til andre folk, særlig når man kjedereaksjon seg. Bare for å se hvordan livet deres ser ut som eller at man lurer fælt på verden kjæresten til den og den ser ut for å se hvilken smak de har osv...

Jeg har snoka innpå profiler på mannfolk for så å finne ut lenge etterpå på aktivitetsloggen der det står "du likte et innlegg av xxxx" for 6 mnd siden.. da er det ingenting å gjøre ihvertfall. Da skjønner jo personen at jeg har vært og sett på profilen og snoka!! Aaaaaaaaaargh flaaaauuut!!!

Skrevet

Mente Kjeder seg, ikke kjedereaksjon...

Skrevet

Jeg tagger meg alltid selv i andre Sine bilder !! Fryktelig slitsomt og flaut. Jeg bare ser på bildene og vips så er jeg tagget. Bynt å lære meg å ikke komme borti nå da. Men burde vært et ekstraspørsmål ja

Anonymous poster hash: bccc9...736

Hahahahaha!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...