Gå til innhold

Syns du prinsesse Diana var pen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 06ef3...b99

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt ordinært utseende.

Anonymous poster hash: 9e3c3...971

Skrevet

Ja det syns jeg!

Anonymous poster hash: 4c0ae...99d

Skrevet

Ja, hun var en skjønnhet, men kanskje ikke i like tidløs skala som Grace Kelly. Likevel en av de vakreste kongelighetene. At MM og Charlene av Monaco blir sammenlignet med henne er merkelig.

Anonymous poster hash: 69c65...282

Skrevet

Jeg synes hun var veldig vakker! Utrolig nydelig utstråling! ;-)

Skrevet

Nei, ikke ekstremt vakker. Helt vanlig pen.

Anonymous poster hash: 14cff...51e

Skrevet

Ja det synd jeg

Anonymous poster hash: 2e9be...fa0

Skrevet

Ja det synd jeg

Anonymous poster hash: 2e9be...fa0

Skrevet

Absolutt ikke!

Anonymous poster hash: 4cf5d...11e

Skrevet

Veldig, ikke da hun var sterk undervektig. Hårsveis, vel, 80-tallet var jo spesielt. Ellers, perfekt hud og nydelige øyne, pluss at hun var høy.

Anonymous poster hash: 6376a...3ff
Skrevet

Ja hun var veldig pen. Dessverre hadde hun aldri en flatterende hårfrisyre, og det ødela helheten litt.

Skrevet

Ja, og itillegg hadde hun et image av å være the girl next door som gjorde henne vakrere.

Anonymous poster hash: 1bc2d...a5f

Skrevet

Hun hadde nydelige øyne, og sikkert en fin utstråling.

Nesen derimot.... Aristokratisk, men ikke pen.

Anonymous poster hash: 6d0ed...c9e

Skrevet

Jeg har aldri skjønt hvorfor hun blir beskrevet som vakker. Stilig ja, pen, absolutt ikke. Typisk engelsk, asymmetriske og skjeve trekk.

Anonymous poster hash: cfc32...201

Skrevet

Absolutt. Vakker, stilsikker og med en spesiell utstråling som mange "perfekte fotomodeller" mangler.

Skrevet

Ikke akkurat, helt vanlig.

Anonymous poster hash: 730ae...49b
Skrevet

Hun var pen, men jeg synes ikke at hun var en stor skjønnhet. Hun hadde pene øyne, litt uregelmessige trekk og en flott stilsans. Så hadde hun jo selvsagt råd til å kjøpe seg de aller stiligste klærne. (Og nå ser jeg altså bort fra brudekjolen.) Håret, tja, hun levde på -80-tallet. Sammenliknet med Prins Charles' andre kone var hun jo helt nydelig, selvsagt, og det var hun også sammenliknet med resten av den engelske kongefamilien.

Skrevet

Synes hun var pen jeg, spesielt med den korte frisyren.

Gjest Karianne63
Skrevet

Burde vært aldersgrense her inne. Synd at dere 12 åringer har annet å gjøre 😮

Anonymous poster hash: 3ecf7...98e

Jeg respekterer ingen som kritiserer bak et skjult nick som en feiging.

Skrevet

Jeg respekterer ingen som kritiserer bak et skjult nick som en feiging.

Det var ikke meg, men hun reagerer sikkert på hva du tydeligvis legger vekt på når du velger livsledsager. Tynt hår, "hestetenner"? Hvem bryr seg så lenge han er smart, oppegående og snill?

Gjest Karianne63
Skrevet

Det var ikke meg, men hun reagerer sikkert på hva du tydeligvis legger vekt på når du velger livsledsager. Tynt hår, "hestetenner"? Hvem bryr seg så lenge han er smart, oppegående og snill?

Hei feige anonyme bruker nr.2. Du er inne på en tråd der det diskuteres UTSEENDE. Jeg kommenterte med MIN mening om hva JEG synes om sønnen til denne dama.

Skrevet

Hun var pen. Men viktigere er at hun var sterk, medmenneskelig, hadde humor og var et godt godt menneske som kunne gjort utrolig mye bra for mange hadde han kunnet fortsette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...