Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #26 Skrevet 24. mars 2016 Altså, her må jeg nå si jeg kan forstå han, for ut fra innlegget ditt, så virker det jo som om det er "feil" eller "urettferdig" av han å ronke, og samtidig "har bevis"? Seriøst.. Må føles veldig skamfullt for han om dette er holdningen han møter Jeg og samboeren har lite sex, enda jeg gjerne skulle hatt sex flere ganger i uka, så kan det gå noen mnd mellom. Men han ronker han, og jeg forstår den, trenger man en utløsning, så er det lettere å fikse det selv, enn å skulle dra i gang "forføring, sex og mulig kos etterpå" situasjonen.. Mange mennesker stresser mindre om de får en utløsning, mange får bedre humør og mange sover bedre, alle 3 gir grunn for å få en utløsning, så om han har mye eller lite sex samtidig som han ronker, har ikke sammenheng hele tiden, ofte er det rett og slett at man ikke har lyst på sex, men trenger utløsningen. Vips så er det ordnet.. Eneste jeg bruker å si til mannfolket her i gården: ronker du i senga, under dyna, så er det du som ordner senga også. Jeg kan ikke tvinge han til mer sex, og det å mase om det skaper jo bare dårlig stemning, kan nok fint klare meg med sex hver andre mnd eller lengre mellom, for han er verdens beste på alt annet i forholdet osv, hadde han vært fraværende på mer, så hadde det nok stilt seg annerledes, for sex er en viktig del av et forhold mener jeg, men vi har nok begge tilpasset oss Anonymous poster hash: 2a72a...893 Enig i denne. Mannen min har en tendens til at han søker utløsning når han er stressa eller nervøs, f eks i forbindelse med noe på jobb. Tidligere hendte det han gjøv på meg i sånne situasjoner, og det var faktisk provoserende! Jeg måtte si at jeg virkelig ikke aksepterte å bli redskap for hans stressmestring. Når vi har sex skal det være for oss begge, ellers føler jeg meg som en tømmestasjon. Så her har han ordre om å onanere hvis han er stressa. Han skal i alle fall ikke trekke meg inn i det. Anonymous poster hash: b5d83...b8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå