Gå til innhold

Har du kjøpt inn brus til påske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye i såfall?

Anonymous poster hash: 7a447...955

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vi har brus, men det er ikke til påske sånn bestemt. Vi kjøper når det er tilbud i sverige, så har vi en stund. 

Anonymous poster hash: d978e...61e
Skrevet

Nei, kun øl, vin og cider, har brusmaskin vi lager sitronbrus med den🐣

Anonymous poster hash: 03fc0...20f

Skrevet

Ja. 8 flasker... 3 cola 2 fanta 1 sprite 1 rødbrus og 1 champagnebrus... Men tviler for at alt blir drukket i påsken...

Anonymous poster hash: 3cee0...e28

Skrevet

Handlet inn store mengder solo nå når den kostet 5,70. Da har vi i lange tider fremover .

Anonymous poster hash: 88a2d...c83

Skrevet

Nei, bare Taffelvann

Anonymous poster hash: bcb2b...f91

Skrevet

Brus?? Nei, herregud.... Her får barna kun hjemmelaget hylleblomst-saft! 🌾

Skrevet

Ja,4 solo og 3 cola. Vi har MYE besøk så det blir nok borte før mandag!

Anonymous poster hash: 84e7e...c8e

Skrevet

Ja, men bare til oss voksne. Ungene vil heler ha saft. De er faktisk hekta på hylleblomstsaft etter at jeg laget det i sommer. Blåbærsaft er også en vinner.

Anonymous poster hash: 06865...0d3

Skrevet

Hylleblomstsaft? Når aner jeg ikke om dere spøker eller ikke?;-) men ja har kjøpt inn 4 store brus enn så lenge. Vi vlir lite hjemme så dette er kun i tilfelle:-)

Anonymous poster hash: 9513a...6da

Skrevet

Hylleblomstsaft? Når aner jeg ikke om dere spøker eller ikke?;-) men ja har kjøpt inn 4 store brus enn så lenge. Vi vlir lite hjemme så dette er kun i tilfelle:-)

Av en eller annen grunn er det en del som synes hyllebærblomstsaft er veldig sært, men det er faktisk veldig godt.

Skrevet

Av en eller annen grunn er det en del som synes hyllebærblomstsaft er veldig sært, men det er faktisk veldig godt.

Skrevet

Brus?? Nei, herregud.... Her får barna kun hjemmelaget hylleblomst-saft! 🌾

Uten sukker ja???😂😂😂😂

Anonymous poster hash: 9eb9b...6d8

Skrevet

Ja, kjøpte noen på priskrigen på Rema. Og noen ekstra med Cola når vi hadde spysyken i helga. Har 3 Farris og 2 store flasker brus i boden nå.

Skrevet

Nei, men jeg kjøpte mye for litt siden så jeg tror det er endel i kjelleren. Jeg satser på det hvertfall, om ikke klikker det vel for mannen. Men bryr meg lite, for jeg spurte han igår hva vi skulle ha og fikk ikke svar. Hoho, jeg drikker ikke mye brus.

Anonymous poster hash: 124c1...28a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...