Gå til innhold

38 + 2 og i morgen går turen til påskefjellet :-O


Hikken

Anbefalte innlegg

Haha, litt blanda følelser, kjenner jeg! Klar som et egg for litt avveksling fra hverdagen og ikke minst å få syvåringen og mannen ut og opp i slalombakken, samtidig har jeg dritnoia for å ende opp med hyttefødsel eller dop-fri fødsel på Valdres fødestogo  :legrine:

 

Er heldigvis "bare" en drøy time fra hytta og til Gjøvik, eventuelt 2,5 time hjem til Bærum  :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God ferie! Håper dere får den påsken dere ønsker dere, og at babyen venter til dere er hjemme igjen :)

 

Anonymous poster hash: 43a74...71b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, litt blanda følelser, kjenner jeg! Klar som et egg for litt avveksling fra hverdagen og ikke minst å få syvåringen og mannen ut og opp i slalombakken, samtidig har jeg dritnoia for å ende opp med hyttefødsel eller dop-fri fødsel på Valdres fødestogo :legrine:

 

Er heldigvis "bare" en drøy time fra hytta og til Gjøvik, eventuelt 2,5 time hjem til Bærum :eeeh:

Fint å føde på Gjøvik da :)

 

 

Anonymous poster hash: 956c8...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

So far, so good 👍🏻 Sitter i køen på vei hjem nå. Ingen hyttefødsel, men nå murrer det godt i alle kroppsdeler fra kneskålene til armhulene! Helt greit å dra hjem igjen nå :D For ikke å snakke om hvor mye jeg savner senga mi!! Den gode, myke senga som støtter der den skal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...