Gå til innhold

38 + 2 og i morgen går turen til påskefjellet :-O

Anbefalte innlegg

Haha, litt blanda følelser, kjenner jeg! Klar som et egg for litt avveksling fra hverdagen og ikke minst å få syvåringen og mannen ut og opp i slalombakken, samtidig har jeg dritnoia for å ende opp med hyttefødsel eller dop-fri fødsel på Valdres fødestogo  :legrine:

Er heldigvis "bare" en drøy time fra hytta og til Gjøvik, eventuelt 2,5 time hjem til Bærum  :eeeh:

Fortsetter under...

Haha, litt blanda følelser, kjenner jeg! Klar som et egg for litt avveksling fra hverdagen og ikke minst å få syvåringen og mannen ut og opp i slalombakken, samtidig har jeg dritnoia for å ende opp med hyttefødsel eller dop-fri fødsel på Valdres fødestogo :legrine:

Er heldigvis "bare" en drøy time fra hytta og til Gjøvik, eventuelt 2,5 time hjem til Bærum :eeeh:

Fint å føde på Gjøvik da :)

Anonymous poster hash: 956c8...18a

So far, so good 👍🏻 Sitter i køen på vei hjem nå. Ingen hyttefødsel, men nå murrer det godt i alle kroppsdeler fra kneskålene til armhulene! Helt greit å dra hjem igjen nå :D For ikke å snakke om hvor mye jeg savner senga mi!! Den gode, myke senga som støtter der den skal!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...