Gå til innhold

Hvordan skal dere feire påsken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir jeg alene siden mann og barn har reist på hytta. Skal jobbe hele påsken og syns ikke det er rett at barna skal sitte hjemme bare pga jeg helst kunne tenkt å ha de hjemme!

Så påsken min skal bestå av å rydde, organisere, jobbe og se serier/filmer som jeg liker!

Anonymous poster hash: ecaab...9e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har mann og barn akkurat dratt så jeg skulle få en etterlengtet dag helt alene. Jeg kommer etter til hytta i morgen. Men kjenner huset er veldig tomt akkurat nå, selv om det blir veldig deilig med litt alenetid.

Jeg skal bare lese, se Grey's, dibbe og slappe av! Kanskje gjøre et skippertak på husarbeid også hvis jeg gidder. Resten av påsken blir det nok masse mas og tomprat med familien min på hytta... Lite søvn og masete unger som kjeder seg.

Anonymous poster hash: 28c09...91a

Skrevet

Nå har mann og barn akkurat dratt så jeg skulle få en etterlengtet dag helt alene. Jeg kommer etter til hytta i morgen. Men kjenner huset er veldig tomt akkurat nå, selv om det blir veldig deilig med litt alenetid.

Jeg skal bare lese, se Grey's, dibbe og slappe av! Kanskje gjøre et skippertak på husarbeid også hvis jeg gidder. Resten av påsken blir det nok masse mas og tomprat med familien min på hytta... Lite søvn og masete unger som kjeder seg.

Anonymous poster hash: 28c09...91a

Hørtes koselig ut, hadde gjerne tatt en dag fri, men nesten en hel uke uten dem blir så rart!

Kos deg med fridagen din 😊

Anonymous poster hash: ecaab...9e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...