Anonym bruker Skrevet 23. mars 2016 #1 Skrevet 23. mars 2016 følger dere? eller er inne å ser på...? den eneste jeg leser litt er Anna R, og synes bloggen er helt grei:-) Anonymous poster hash: 9ea69...1aa
Gjest 5 andre Skrevet 23. mars 2016 #2 Skrevet 23. mars 2016 Ingen. Gidder bare ikke å bli dratt inn i andre menneskers trasige univers og deres evige kamp for aksept. Jeg kikker sporadisk på oppgavene mattedama legger ut, men følger absolutt ikke 😉
Yellow Brick Road Skrevet 23. mars 2016 #3 Skrevet 23. mars 2016 Jeg leser blogger som handler om interessefeltene mine - dvs. hobbyene mine, reiseblogger, kikker innom en og annen matblogg i ny og ne og blogger som jeg finner når jeg er å jakt etter noe spesielt, for eksempel når jeg skal pusse opp huset og er på jakt etter oppussingsråd (ikke interiør).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå