Gå til innhold

er ananas farlig spise når man er gravid??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiste en is nå som inneholder ananas og jeg fant det ikke ut før etterpå. Har lest at ananas er farlig i graviditet og at det kan sette igang fødsel og jeg er bare halvveis!

Noen erfaringer?

Anonymous poster hash: 363b6...765

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det kan ikke sette noe i gang. Ja det er et kjerringråd men ikke bevist at det er noe i det. Skulle det fungere må du nok være moden og klar for fødsel.

Spiste masse ananas selv.

Anonymous poster hash: c523b...d56

Skrevet

Hihi, i noen land er det faktisk frarådet.

Jeg spiste en hel ananas i uke 37, litt under et døgn senere var babyen ute. Sikkert tilfeldig 😋

Anonymous poster hash: 50bb0...360

Skrevet

Kanskje eg må sende mannen ut etter ananas då. Ligg her på føden og kjem ingen veg.

Anonymous poster hash: 23060...b49

Skrevet

Kanskje eg må sende mannen ut etter ananas då. Ligg her på føden og kjem ingen veg.

Anonymous poster hash: 23060...b49

Lykke til ❤️❤️❤️
Skrevet

Hihi, i noen land er det faktisk frarådet.

Jeg spiste en hel ananas i uke 37, litt under et døgn senere var babyen ute. Sikkert tilfeldig 😋

Anonymous poster hash: 50bb0...360

Bare frukt ananas har det enzymet som kan starte fødsel. Alle behandlede produkter mistet enzymet under produksjon.

Anonymous poster hash: 780e5...68f

Skrevet

Du skal spise MYE ananas om det kanskje, muligens, og i store mengder skal ha noe som helst effekt! Les på matportalen hva som er anbefalt og ikke, alt annet trenger du ikke tenke på - om du ikke tenker spise ekstreme mengder av noe, og det er nok ikke anbefalt uansett hva det er! Lykke til

Anonymous poster hash: 425ba...609

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...