Anonym bruker Skrevet 23. mars 2016 #1 Skrevet 23. mars 2016 Mannen er så babysjuk at jeg holder på å bli gal. Ikke det at han maser, han vet det ikke blir flere, men så fort han se en baby bli han mo i knærne. Kommer hun på jobben hans som er i permisjon innom med babyen snakker han om det i flere dager Og så videre, og så videre... Baby, baby, baby, baby.... Og jeg er så ferdig, orker ikke tanken på en tid... Anonymous poster hash: a9d95...317
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2016 #2 Skrevet 23. mars 2016 Sånn var mannen min og, jeg lot meg til slutt overtale og ble gravid med nr.3, kjenner innerst inne at jeg angrer og føler lite glede over svangerskapet håper det blir bedre når h*n kommer ut! Men hadde jeg visst at jeg skulle føle at det var så feil som jeg gjør hadde jeg aldri gjort det igjen! Anonymous poster hash: b92a5...46b
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2016 #3 Skrevet 23. mars 2016 Sånn var mannen min og, jeg lot meg til slutt overtale og ble gravid med nr.3, kjenner innerst inne at jeg angrer og føler lite glede over svangerskapet håper det blir bedre når h*n kommer ut! Men hadde jeg visst at jeg skulle føle at det var så feil som jeg gjør hadde jeg aldri gjort det igjen! Anonymous poster hash: b92a5...46b Han har allerede klart å overtale meg til nummer 3. Nummer 3 er litt over 1 år nå, mn for hvert svangerskap har jeg fått mer og mer bekkenløsning, og sist var det så ille at jeg var sykemeldt det meste av svangerskapet hvor 4 måneder på krykker. Dersom vi får en til vil jeg risikere og få permanente smerter, og ved tanke på å være tilstede for de vi har nå, å kunne være med ut og leke uten å få vondt vil jeg ikke ofre for en til (og det er han enig i) HI Anonymous poster hash: a9d95...317
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2016 #4 Skrevet 23. mars 2016 Skjønner deg godt! Mitt tredje svangerskap har vært helt jævlig det og. Lett for dem å ønske seg flere barn som ikke må gå gravid med alle plagene, føde, ødelegge kroppen sin, amme, være våken på natta i en evighet osv osv. Frykter at min mann og vil mase om nr.4 da vi får tre av samme kjønn, men det kommer aldri til å skje! Anonymous poster hash: b92a5...46b
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2016 #5 Skrevet 23. mars 2016 En dag får dere kanskje barnebarn:) Eller kanskje tantebarn? Hadde vært enda verre hvis du også var babysyk, men ikke ville få flere på grunn av fare for permanente skader. Får bare tenke på det som med en yacht eller egen øy: ikke realistisk (for de fleste), men man drømmer litt i blant. Anonymous poster hash: 58e63...01f
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2016 #6 Skrevet 23. mars 2016 En dag får dere kanskje barnebarn:) Eller kanskje tantebarn? Hadde vært enda verre hvis du også var babysyk, men ikke ville få flere på grunn av fare for permanente skader. Får bare tenke på det som med en yacht eller egen øy: ikke realistisk (for de fleste), men man drømmer litt i blant. Anonymous poster hash: 58e63...01f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå