Gå til innhold

Er så lei babysjuk mann


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen er så babysjuk at jeg holder på å bli gal.

Ikke det at han maser, han vet det ikke blir flere, men så fort han se en baby bli han mo i knærne.

Kommer hun på jobben hans som er i permisjon innom med babyen snakker han om det i flere dager

Og så videre, og så videre...

Baby, baby, baby, baby....

Og jeg er så ferdig, orker ikke tanken på en tid...



Anonymous poster hash: a9d95...317
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn var mannen min og, jeg lot meg til slutt overtale og ble gravid med nr.3, kjenner innerst inne at jeg angrer og føler lite glede over svangerskapet :( håper det blir bedre når h*n kommer ut! Men hadde jeg visst at jeg skulle føle at det var så feil som jeg gjør hadde jeg aldri gjort det igjen!

 

Anonymous poster hash: b92a5...46b

Skrevet

Sånn var mannen min og, jeg lot meg til slutt overtale og ble gravid med nr.3, kjenner innerst inne at jeg angrer og føler lite glede over svangerskapet :( håper det blir bedre når h*n kommer ut! Men hadde jeg visst at jeg skulle føle at det var så feil som jeg gjør hadde jeg aldri gjort det igjen!

 

Anonymous poster hash: b92a5...46b

Han har allerede klart å overtale meg til nummer 3.

Nummer 3 er litt over 1 år nå, mn for hvert svangerskap har jeg fått mer og mer bekkenløsning, og sist var det så ille at jeg var sykemeldt det meste av svangerskapet hvor 4 måneder på krykker.

Dersom vi får en til vil jeg risikere og få permanente smerter, og ved tanke på å være tilstede for de vi har nå, å kunne være med ut og leke uten å få vondt vil jeg ikke ofre for en til (og det er han enig i) 

 

HI

 

Anonymous poster hash: a9d95...317

Skrevet

Skjønner deg godt! Mitt tredje svangerskap har vært helt jævlig det og. Lett for dem å ønske seg flere barn som ikke må gå gravid med alle plagene, føde, ødelegge kroppen sin, amme, være våken på natta i en evighet osv osv. Frykter at min mann og vil mase om nr.4 da vi får tre av samme kjønn, men det kommer aldri til å skje!

 

Anonymous poster hash: b92a5...46b

Skrevet

En dag får dere kanskje barnebarn:) Eller kanskje tantebarn? Hadde vært enda verre hvis du også var babysyk, men ikke ville få flere på grunn av fare for permanente skader. Får bare tenke på det som med en yacht eller egen øy: ikke realistisk (for de fleste), men man drømmer litt i blant.

 

Anonymous poster hash: 58e63...01f

Skrevet

En dag får dere kanskje barnebarn:) Eller kanskje tantebarn? Hadde vært enda verre hvis du også var babysyk, men ikke ville få flere på grunn av fare for permanente skader. Får bare tenke på det som med en yacht eller egen øy: ikke realistisk (for de fleste), men man drømmer litt i blant.

 

Anonymous poster hash: 58e63...01f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...