Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #1 Skrevet 22. mars 2016 Fikk brun saus 5 pk, ananas, betasuppe, tomatsuppe, appelsiner. Andre ting dere vet er nedsatt? Anonymous poster hash: 3ce50...8e3
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #3 Skrevet 22. mars 2016 Toro Brownies 10 kr, Seigmenn ca 10 kr, Nonstop ca 11 kr. Genialt siden vi skal ha barnebursdag neste uke Her var fiskesuppene satt ned til 8,- og så kjøpte jeg en del bambusskudd på boks til 1,20,- pr stk (bruker i wok). Toro familielasagne 13,-. Anonymous poster hash: e2936...ef5
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #4 Skrevet 22. mars 2016 Bakeark 4.90 ☺️ Anonymous poster hash: 2cbf8...d8e
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #5 Skrevet 22. mars 2016 Toro Brownies 10 kr, Seigmenn ca 10 kr, Nonstop ca 11 kr. Genialt siden vi skal ha barnebursdag neste uke Her var fiskesuppene satt ned til 8,- og så kjøpte jeg en del bambusskudd på boks til 1,20,- pr stk (bruker i wok). Toro familielasagne 13,-. Anonymous poster hash: e2936...ef5 Hvilken butikk handlet du dettd på? Anonymous poster hash: d3101...d20
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #6 Skrevet 22. mars 2016 Kvikklunsj Anonymous poster hash: a36b5...198
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #7 Skrevet 22. mars 2016 Solo 6kr kvik lunsj 1kr og melkerull 6kr Anonymous poster hash: 3b89f...d3c
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2016 #8 Skrevet 23. mars 2016 Stort sett alt dette har jo vært på tilbud en evighet. Kan de ikke komme med noe nytt heller Anonymous poster hash: 46ee9...5b6
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2016 #9 Skrevet 23. mars 2016 Fikk brun saus 5 pk, ananas, betasuppe, tomatsuppe, appelsiner. Andre ting dere vet er nedsatt? Anonymous poster hash: 3ce50...8e3 Brun saus, betasuppe og tomatsuppe man lager selb smaker bedre og er myyyye sunnere. Blåser virkelig i priskrig på søppel. Anonymous poster hash: 5de36...982
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2016 #10 Skrevet 23. mars 2016 appelsiner og gulerot har jeg kjøpt, og bare fot jeg trengte det! Anonymous poster hash: bd0b2...2c3
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2016 #11 Skrevet 23. mars 2016 Hvilken butikk handlet du dettd på? Anonymous poster hash: d3101...d20 Rema. Anonymous poster hash: e2936...ef5
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2016 #12 Skrevet 23. mars 2016 Rema1000 boil-in-bag jasminris til kr. 2,90 👍🏻 Anonymous poster hash: 2859e...2f0
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2016 #13 Skrevet 23. mars 2016 Rema 1000: Kvikklunsj, Nidars favoritter 21 kr, Twist 23 kr. Kiwi: 1 kg Appelsiner 2,50 kr. Nonstop 11 kr. Anonymous poster hash: edb65...d52
Ylva og Mathilde Skrevet 23. mars 2016 #14 Skrevet 23. mars 2016 Brun saus, betasuppe og tomatsuppe man lager selb smaker bedre og er myyyye sunnere. Blåser virkelig i priskrig på søppel. Anonymous poster hash: 5de36...982 Haha, enig, hadde ikke tatt det imot om jeg hadde fått det engang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå