Gå til innhold

Har handlet på priskrig i dag.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk brun saus 5 pk, ananas, betasuppe, tomatsuppe, appelsiner. :)

 

Andre ting dere vet er nedsatt?



Anonymous poster hash: 3ce50...8e3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ketchup og nugatti 😆 På rema👍

Skrevet

Toro Brownies 10 kr, Seigmenn ca 10 kr, Nonstop ca 11 kr. Genialt siden vi skal ha barnebursdag neste uke :)

 

Her var fiskesuppene satt ned til 8,- og så kjøpte jeg en del bambusskudd på boks til 1,20,- pr stk (bruker i wok). Toro familielasagne 13,-.



Anonymous poster hash: e2936...ef5
Skrevet

Bakeark 4.90 ☺️

 

Anonymous poster hash: 2cbf8...d8e

Skrevet

 

Toro Brownies 10 kr, Seigmenn ca 10 kr, Nonstop ca 11 kr. Genialt siden vi skal ha barnebursdag neste uke :)

 

Her var fiskesuppene satt ned til 8,- og så kjøpte jeg en del bambusskudd på boks til 1,20,- pr stk (bruker i wok). Toro familielasagne 13,-.

 

Anonymous poster hash: e2936...ef5

Hvilken butikk handlet du dettd på?

 

Anonymous poster hash: d3101...d20

Skrevet

Kvikklunsj

 

Anonymous poster hash: a36b5...198

Skrevet

Solo 6kr kvik lunsj 1kr og melkerull 6kr

 

Anonymous poster hash: 3b89f...d3c

Skrevet

Stort sett alt dette har jo vært på tilbud en evighet. Kan de ikke komme med noe nytt heller



Anonymous poster hash: 46ee9...5b6
Skrevet

 

Fikk brun saus 5 pk, ananas, betasuppe, tomatsuppe, appelsiner. :)

 

Andre ting dere vet er nedsatt?

 

Anonymous poster hash: 3ce50...8e3

Brun saus, betasuppe og tomatsuppe man lager selb smaker bedre og er myyyye sunnere. Blåser virkelig i priskrig på søppel.

 

 

 

Anonymous poster hash: 5de36...982

Skrevet

appelsiner og gulerot har jeg kjøpt, og bare fot jeg trengte det!

 

Anonymous poster hash: bd0b2...2c3

Skrevet

Hvilken butikk handlet du dettd på?

 

Anonymous poster hash: d3101...d20

Rema.

 

Anonymous poster hash: e2936...ef5

Skrevet

Rema1000 boil-in-bag jasminris til kr. 2,90 👍🏻

 

Anonymous poster hash: 2859e...2f0

Skrevet

Rema 1000: Kvikklunsj, Nidars favoritter 21 kr, Twist 23 kr. 

Kiwi: 1 kg Appelsiner 2,50 kr. Nonstop 11 kr. 



Anonymous poster hash: edb65...d52
Skrevet

Brun saus, betasuppe og tomatsuppe man lager selb smaker bedre og er myyyye sunnere. Blåser virkelig i priskrig på søppel.

 

 

 

Anonymous poster hash: 5de36...982

Haha, enig, hadde ikke tatt det imot om jeg hadde fått det engang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...