Gå til innhold

Hvordan uttaler du Aslak?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere om navnet?

 

Anonymous poster hash: 05963...4d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Achlakk, hedmarking...

Digger navnet!!!

 

Anonymous poster hash: 04b97...f51

Skrevet

Asslakk. Helt greit navn, tenker ikke noe spesielt om det.



Anonymous poster hash: 48f1d...1ff
Skrevet

Asslakk.

Er ikke særlig begeistret for navnet.

 

Anonymous poster hash: ec5c5...5e1

Skrevet

Har fått beskjed av familien å uttale det med skarp s.

Men i min dialekt uttales det som regel sh/sch og jeg greier bare ikke å legge om.

 

Er ikke et navn jeg synes veldig mye om, enten det uttales slik eller slik.



Anonymous poster hash: 29046...c9b
Skrevet

Achlak - nordlending. 

 

Helt greit navn :)



Anonymous poster hash: fa804...dbb
Skrevet

Asslakk, men liker dessverre ikke navnet :-:

 

Anonymous poster hash: 52c22...75b

Skrevet

Asjlakk

 

Anonymous poster hash: 98e8d...654

Skrevet

Jeg sa alltid Asjlakk før inntil jeg møtte en som het Asslakk, så nå sier jeg det.

 

Anonymous poster hash: d98e6...772

Skrevet

Jeg sa alltid Asjlakk før inntil jeg møtte en som het Asslakk, så nå sier jeg det.

 

Anonymous poster hash: d98e6...772

Skrevet

Rett frem.

 

Anonymous poster hash: bb483...e3d

Skrevet

Rett frem.

 

Anonymous poster hash: bb483...e3d

Skrevet

Aschlakk. Nordmøre.

 

Anonymous poster hash: 7449c...e0b

Skrevet

Aschlakk, trykk på første stavelse. Helt greit navn.

Skrevet

Aschlakk, er fra Sørlandet. Har aldri likt navnet.

 

Anonymous poster hash: 0a8d4...b30

Skrevet

Ass-lakk.

 

Jeg er fra Oslo (som jeg forøvrig uttaler Osjlo)

 

Anonymous poster hash: 7212e...96d

Skrevet

Hvordan i huleste får man til å si assljakk?

Jeg er nordlending og får det ikke til uten at det høres ut som et forsøk på mobbing av navnet😄

 

Anonymous poster hash: c0078...ccc

Skrevet

Aschlakk. Misliker det sterkt, pga det svenske ordet arsle.

 

Anonymous poster hash: 94ffb...52e

Skrevet

Asjakk.

 

Dette er jo et ganske typisk samisk navn, men aner ikke hvordan det uttales på samisk.

 

Anonymous poster hash: e21b7...b19

Skrevet

Asjlakk. Østlending. Ikke veldig begeistret, men et helt greit navn.

 

Anonymous poster hash: c1482...4dd

Skrevet

Asjlakk, er fra Oslo.

 

Liker navnet.

Skrevet

Asjakk.

 

Dette er jo et ganske typisk samisk navn, men aner ikke hvordan det uttales på samisk.

 

Anonymous poster hash: e21b7...b19

Samisk? Det hadde jeg aldri gjetta.

 

 

 

Anonymous poster hash: 05963...4d0

Skrevet

Ass-lakk.

 

Er fra Kristiansand. Liker navnet.

 

Anonymous poster hash: 337c0...dd2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...