Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #1 Skrevet 22. mars 2016 Hva syns dere om navnet? Anonymous poster hash: 05963...4d0
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #2 Skrevet 22. mars 2016 Achlakk, hedmarking... Digger navnet!!! Anonymous poster hash: 04b97...f51
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #3 Skrevet 22. mars 2016 Asslakk. Helt greit navn, tenker ikke noe spesielt om det. Anonymous poster hash: 48f1d...1ff
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #4 Skrevet 22. mars 2016 Asslakk. Er ikke særlig begeistret for navnet. Anonymous poster hash: ec5c5...5e1
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #5 Skrevet 22. mars 2016 Har fått beskjed av familien å uttale det med skarp s. Men i min dialekt uttales det som regel sh/sch og jeg greier bare ikke å legge om. Er ikke et navn jeg synes veldig mye om, enten det uttales slik eller slik. Anonymous poster hash: 29046...c9b
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2016 #6 Skrevet 23. mars 2016 Achlak - nordlending. Helt greit navn Anonymous poster hash: fa804...dbb
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2016 #7 Skrevet 23. mars 2016 Asslakk, men liker dessverre ikke navnet :-: Anonymous poster hash: 52c22...75b
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2016 #8 Skrevet 23. mars 2016 Asjlakk Anonymous poster hash: 98e8d...654
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2016 #10 Skrevet 23. mars 2016 Jeg sa alltid Asjlakk før inntil jeg møtte en som het Asslakk, så nå sier jeg det. Anonymous poster hash: d98e6...772
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2016 #11 Skrevet 23. mars 2016 Jeg sa alltid Asjlakk før inntil jeg møtte en som het Asslakk, så nå sier jeg det. Anonymous poster hash: d98e6...772
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2016 #12 Skrevet 23. mars 2016 Rett frem. Anonymous poster hash: bb483...e3d
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2016 #13 Skrevet 23. mars 2016 Rett frem. Anonymous poster hash: bb483...e3d
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2016 #14 Skrevet 23. mars 2016 Aschlakk. Nordmøre. Anonymous poster hash: 7449c...e0b
Superdolly Skrevet 23. mars 2016 #15 Skrevet 23. mars 2016 Aschlakk, trykk på første stavelse. Helt greit navn.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2016 #16 Skrevet 23. mars 2016 Aschlakk, er fra Sørlandet. Har aldri likt navnet. Anonymous poster hash: 0a8d4...b30
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2016 #17 Skrevet 23. mars 2016 Ass-lakk. Jeg er fra Oslo (som jeg forøvrig uttaler Osjlo) Anonymous poster hash: 7212e...96d
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2016 #18 Skrevet 23. mars 2016 Hvordan i huleste får man til å si assljakk? Jeg er nordlending og får det ikke til uten at det høres ut som et forsøk på mobbing av navnet😄 Anonymous poster hash: c0078...ccc
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2016 #19 Skrevet 23. mars 2016 Aschlakk. Misliker det sterkt, pga det svenske ordet arsle. Anonymous poster hash: 94ffb...52e
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2016 #21 Skrevet 23. mars 2016 Asjakk. Dette er jo et ganske typisk samisk navn, men aner ikke hvordan det uttales på samisk. Anonymous poster hash: e21b7...b19
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2016 #22 Skrevet 23. mars 2016 Asjlakk. Østlending. Ikke veldig begeistret, men et helt greit navn. Anonymous poster hash: c1482...4dd
Ophiophagus Hannah Skrevet 23. mars 2016 #23 Skrevet 23. mars 2016 Asjlakk, er fra Oslo. Liker navnet.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #24 Skrevet 24. mars 2016 Asjakk. Dette er jo et ganske typisk samisk navn, men aner ikke hvordan det uttales på samisk. Anonymous poster hash: e21b7...b19 Samisk? Det hadde jeg aldri gjetta. Anonymous poster hash: 05963...4d0
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #25 Skrevet 24. mars 2016 Ass-lakk. Er fra Kristiansand. Liker navnet. Anonymous poster hash: 337c0...dd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå