Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #1 Skrevet 22. mars 2016 Lever nå i et forhold med samboer i mange år, men som ikke lengre virker fysisk interessert. Noen ganger når vi sitter i sofaen setter jeg meg inntil og prøver å ta på osv, men får ingen respons tilbake. Bare fortsetter å se på tv. Har sex en gang i uka cirka, men utover det er det ingen nærhet i hverdagen. Synes det er trist. Føler meg tatt for gitt. Savner å være intime, kose, kysse, være inntil hverandre... Vet at det ikke kan være som nyforelsket seks år etterpå med barn og en ny hverdag. Men litt nærhet og respons synes jeg at jeg kan forvente. Greit at samboer ikke er av den romantiske typen. Har aldri vært det, så det har jeg vært klar over hele tiden. Men trodde ikke det skulle gå så langt som det har gjort. Mistenker ikke utroskap bare så det er sagt. Er ikke typen til det, og vi har sex cirka en gang i uka. Har heller ikke lagt noe særlig på meg siste årene så tror og håper ikke det er jeg som er blitt mindre tiltrekkende. Men begynner jo å spekulere i hav det kan være. Frustrerende, er det. Har egentlig ikke snakket om det på ordentlig. Er vanskelig. Men når det ikke virker å hinte, hva gjør man? Vil ikke ut av forholdet i det hele tatt. Er glad i samboer og har barn. Men er noe som mangler og har gjort det i noen år nå..... Anonymous poster hash: a6c04...fa4
Gjest Stjerneklart Skrevet 22. mars 2016 #2 Skrevet 22. mars 2016 Første steg burde nok være å prate med han om det. Fortell hva du føler og spør hva han føler. Spør hva han mener trengs for å få tilbake nærheten. Kanskje hadde det hjulpet dere med en weekend-ferie uten barn, bare dere to?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå