Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #1 Skrevet 22. mars 2016 Fint eller ikke? Anonymous poster hash: 44b71...27e
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #3 Skrevet 22. mars 2016 70 tallet ringte og ville ha navnet tilbake. Anonymous poster hash: 13e36...eff
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #4 Skrevet 22. mars 2016 Fint eller ikke? Anonymous poster hash: 44b71...27e Jeg elsker det. Anonymous poster hash: 890c0...29d
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #5 Skrevet 22. mars 2016 Har 3 stk på jobben som heter tone. Alle er i 40 årene. Veldig gode og sympatiske damer, så jeg har gode assosiasjoner med navnet Anonymous poster hash: 39a3a...10d
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #6 Skrevet 22. mars 2016 Synes det er helt greit, og litt kjedelig. Anonymous poster hash: e7faa...fcc
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #7 Skrevet 22. mars 2016 Mitt navn jo! som noen over sa 70-talls! Tror ikke barnet møter så mange med samme navn som jeg gjorde (til enhver tid 2-4 med samme navn). er nok litt inhabil om det er fint eller ei. Men på en baby? jeg ville vel ikke valgt det... men om man ikke forbinder noe med navnet så gå for det, ikke hør på oss på Dib om dere liker navnet! Tone! Anonymous poster hash: d75c4...c43
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #10 Skrevet 22. mars 2016 Veldig fint! Anonymous poster hash: bec27...84f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå