Gå til innhold

Hva syns du om navnet Tone?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fint eller ikke?

 

Anonymous poster hash: 44b71...27e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke

 

Anonymous poster hash: 71214...17c

Skrevet

70 tallet ringte og ville ha navnet tilbake.

 

Anonymous poster hash: 13e36...eff

Skrevet

Fint eller ikke?

 

Anonymous poster hash: 44b71...27e

Jeg elsker det.

 

 

 

Anonymous poster hash: 890c0...29d

Skrevet

Har 3 stk på jobben som heter tone. Alle er i 40 årene. Veldig gode og sympatiske damer, så jeg har gode assosiasjoner med navnet

 

Anonymous poster hash: 39a3a...10d

Skrevet

Synes det er helt greit, og litt kjedelig.



Anonymous poster hash: e7faa...fcc
Skrevet

Mitt navn jo!

 

som noen over sa 70-talls! Tror ikke barnet møter så mange med samme navn som jeg gjorde (til enhver tid 2-4 med samme navn). er nok litt inhabil om det er fint eller ei. Men på en baby? jeg ville vel ikke valgt det...

 

men om man ikke forbinder noe med navnet så gå for det, ikke hør på oss på Dib om dere liker navnet!

 

Tone!



Anonymous poster hash: d75c4...c43
Skrevet

Koslig navn:)

Skrevet

Veldig fint!

 

Anonymous poster hash: bec27...84f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...