Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #1 Skrevet 22. mars 2016 Har ikke vært innom dette forumet siden jeg fødte lillegutt sommeren 2014. Har slitt en del med smerter i bekken og korsrygg (fått påvist feilstilling) som jeg nå prøver å få rettet hos osteopat. Har prøvd ulike ting, akupunktur virker også noe. Har også slitt med utmattelse og verking i muskler og div. symptomer. Kjempekjedelig når man har små barn . Lege tror jeg kan ha utviklet ME, har gått sånn lenge nå. Prøver å jobbe litt, men da går energien kun til det og ikke til familien. Prøver alt jeg kommer over, er noe skikkelig dritt å gå med dette. Prøver å holde positiviteten oppe, er jo utrolig takknemlig for alt jeg har osv... Leste nettopp om kosttilskuddet Papaya kan virke, noen som har erfaringer med dette? Og dere med bekkenproblemer etter fødsel; hva virket for dere? Jeg synes det bare har blitt verre etter behandlinger, men har kun vært til tre behandlinger foreløpig. Håper på seriøse svar Anonymous poster hash: 28dec...a60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå