Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 22. mars 2016 #1 Skrevet 22. mars 2016 Hvor ville dere ha dosert vaskemiddel til hovedvasken her?
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #3 Skrevet 22. mars 2016 I midten. Den til venstre er vel til forvask, og til høyre til tøymykner? Har du ikke bruksanvisning? Eller finnes den på nettet? Anonymous poster hash: 10229...689
SuperFries Skrevet 22. mars 2016 #4 Skrevet 22. mars 2016 Det bruker å stå 1, 2 og 3 med romertall. 1 er forvask, 2 er hovedvask og 3 er tøymykner.
mamma'n til 2 :) Skrevet 22. mars 2016 #5 Skrevet 22. mars 2016 Utifra symbolene: Venstre, sirkel med to prikker Midten,sirkel med 1 prikk Høyre, sirkel med blomst. Altså ville jeg tolket 1 prikk som hovedvask, 2 prikker som ekstra/forvask og den med blomst som skyllemiddel. Den i midten er jo også størst, og jeg tenker at det er mest logisk til vaskepulveret. Den med blomst ser du jo rester etter skyllemiddel også. Ihvertfall er det sånn det blir seende ut hos meg om jeg er sløv med å svaske såpeakuffen :-P Kjør en prøvevask på et håndkle eller noe :-) Eller spør de du har kjøpt den av.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #6 Skrevet 22. mars 2016 På min maskin er en strek forvask (første steg av syklusen), hovedvask to streker (andre steg av syklusen). Så jeg ville tolket symbolene på din maskin som at den til venstre, med to prikker, er til vaskemiddel. Selv om jeg synes det ser rart ut at kammeret til forvask er størst. Anonymous poster hash: 3153a...373
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 23. mars 2016 Forfatter #7 Skrevet 23. mars 2016 Ja, synes også det er motstridende. Symbolene forteller meg at forvasken er i midten, men romfordelingen sier at det er hovedvasken som er der. Bruksanvisningen har jeg ikke, og når jeg googler finner jeg ikke akkurat denne maskinen. På andre gorenjemaskiner er de lite konsekvente på merkingen, på noen har forvasken en prikk, på andre betyr det hovedvask.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2016 #8 Skrevet 23. mars 2016 Du får prøve da. Fyll pulver kun i den til venstre (som vi da tror er forvask), og velg et program uten forvask. Så ser du om pulveret forsvinner. Anonymous poster hash: 10229...689
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2016 #10 Skrevet 23. mars 2016 Den største. Anonymous poster hash: 5edf6...251
Mamma_til_2 Skrevet 23. mars 2016 #11 Skrevet 23. mars 2016 Venstre forvare midten hovedsak høyre skyllemiddel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå