Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #2 Skrevet 22. mars 2016 Luft. Gir da ikke katten påskeegg. Anonymous poster hash: dd503...0ac
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #3 Skrevet 22. mars 2016 Han får Sheba og katte godis 😻😻😻 Anonymous poster hash: d730e...1a0
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #4 Skrevet 22. mars 2016 Smågodt vel! Og takket være priskrigen får alle 20 hver sitt egg. Anonymous poster hash: b6963...ef0
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #6 Skrevet 22. mars 2016 Det er en ting at folk faktisk lager påskeegg til katten, men det er så utrolig snålt å spørre om hva hva folk har i egget, som om dette er en helt naturlig ting som alle gjør. Det virker nesten som dette er en sosialt akseptabelt og forventet handling. Og hvorfor spørre - det kan da ikke være så veldig mye annet enn kattemat du kan putte i egget? Anonymous poster hash: d0d11...5d9
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #8 Skrevet 22. mars 2016 Det er en ting at folk faktisk lager påskeegg til katten, men det er så utrolig snålt å spørre om hva hva folk har i egget, som om dette er en helt naturlig ting som alle gjør. Det virker nesten som dette er en sosialt akseptabelt og forventet handling. Og hvorfor spørre - det kan da ikke være så veldig mye annet enn kattemat du kan putte i egget? Anonymous poster hash: d0d11...5d9 Du tror ikke kanskje at spm kom som et resultat av de 17 andre innleggene? Hva putter du i sønnens egg, mannens egg, tante Britt sitt egg, Pål sine høner sitt egg, en muslim sitt egg, en trønder sitt egg, nabons utgåtte egg osv, osv... Anonymous poster hash: b6963...ef0
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #9 Skrevet 22. mars 2016 Du tror ikke kanskje at spm kom som et resultat av de 17 andre innleggene? Hva putter du i sønnens egg, mannens egg, tante Britt sitt egg, Pål sine høner sitt egg, en muslim sitt egg, en trønder sitt egg, nabons utgåtte egg osv, osv...Anonymous poster hash: b6963...ef0 Har ikke fått med meg de trådene - og fortsatt, rart... Anonymous poster hash: d0d11...5d9
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #10 Skrevet 22. mars 2016 Har ikke fått med meg de trådene - og fortsatt, rart... Anonymous poster hash: d0d11...5d9 Ah, nå så jeg den om svigermor... Haha. Merkelig, trodde ikke man ga påskeegg til andre enn sine egne (relativt små) barn, eller at man fylte det med annnet en marsipan og sjokkis. Jeg er tydeligvis ikke helt oppdatert på samtidens påsketrender. Anonymous poster hash: d0d11...5d9
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #11 Skrevet 22. mars 2016 Hårballer. Anonymous poster hash: 05f41...cb2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå