GĂ„ til innhold

Kjedelig bursdagsgave...🎁

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen har bursdag imorgen og jeg har kjĂžpt gave, men greia er at han har valgt den selv og jeg synes det er sĂ„ teit hehe...vil kjĂžpe mere, men har ingen mulighet Ă„ nĂ„ butikk(mĂ„ ned til byen)idag eller imorgen sĂ„ hva gjĂžr en da?(har bare matbutikk her)...gaven var dyrere enn bĂ„de jeg og han trodde, men fĂžler meg kjip uansett😂

Anonymous poster hash: ed3f2...0ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke kjÞpe en pocetbok og litt av hans yndlingssjokolade eller noe sÄnt i tillegg.

Anonymous poster hash: ea671...9b6
Skrevet

Du kan ikke stikke innom matbutikken og kjÞpe en eske konfekt da? Jeg blir alltid glad for sjokolade :) 

Ellers sÄ er nok mannen din fornÞyd uansett. Sleng med et koselig kort, sÄ er det en fin oppmerksomhet. 

Anonymous poster hash: fe044...c0a
Skrevet

Sjokolade er alltid bra👍Kake har jeg fikset😃Skal stikke innom etterpĂ„ Ă„ se😊

Anonymous poster hash: ed3f2...0ed

Skrevet

NÄ er det jo sÄ mye kult Þl i mange dagligvarebutikker, kan du ikke kjÞpe noen flasker av forskjellige typer? Og noen butikker har bÞker, sÄ hva med en pÄskekrim av f.eks. NesbÞ eller Adler-Olsen?

Anonymous poster hash: ecec6...83c

Skrevet

Noe godt Ăžl og pĂ„skemarsipan hadde falt i smak her, og gjerne et blad. Noe som han fĂ„r ha helt for seg selv 😃

Skrevet

Et pondusblad e.l. og en eske melkesjokoladehjerter sÄ blir det bra veit ;)

Anonymous poster hash: e40fb...eac
Skrevet

Jeg tenker at mannen din har fÄtt gave som han har valgt ut selv, og han vet at den er dyr. Dyrere enn han hadde regnet med. Mest sannsynlig er han kjempeglad.

Jeg har fÄtt gave jeg har valgt selv et par ganger. En gang var det en bok som mannen min fikk tak i brukt (den var ikke Ä fÄ tak i ny). Han syntes det var en kjedelig og litt kjip gave, men jeg ble kjempeglad. Det var nettopp den boka jeg Þnsket meg, og jeg hadde prÞvd lenge Ä fÄ tak i den selv uten Ä lykkes.

Poenget mitt er at selv om du tenker det er kjipt og kjedelig, sÄ er det ikke sikkert mannen synes det. Og det viktigste er jo at han blir fornÞyd, ikke sant?

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...