Gå til innhold

Villapaprika

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem er faren??

Var sikker på det var han samme jeg, men så er det ikke det.

Anonymous poster hash: 53447...1c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eksen hennes Hans Christian

Ikke Håkon

Anonymous poster hash: cfe63...f62

Skrevet

Jeg kom på det nå! Haha. Har hele tiden trodd at Hans er faren til de to andre og. Vel vel

Nok VP. God påske. Eller vent! En ting til...er det slik at Hans ikke vil ha noe med ungen å gjøre?

Anonymous poster hash: 53447...1c5

Skrevet

Til noe helt annet, men vil ikke lage ny tråd...

Har glade hjem for første gang i historien klart å lage et "eget" innlegg? Som ikke er kopi av VP?

Hvorfor jeg bryr meg? Tja, jo fordi det er fasinerende, hjelpes jeg burde begynne å hekle eller bake...

Anonymous poster hash: 525b5...2b1

Skrevet

- Innlegg er slettet da det omhandler en person som ikke er blogger, men en tredjepart som ikke har valgt å være offentlig og derfor skal ikke vedkommende diskuteres/henges ut.

Moderator

- Kelly Taylor

Skrevet

Til noe helt annet, men vil ikke lage ny tråd...

Har glade hjem for første gang i historien klart å lage et "eget" innlegg? Som ikke er kopi av VP?

Hvorfor jeg bryr meg? Tja, jo fordi det er fasinerende, hjelpes jeg burde begynne å hekle eller bake...

Anonymous poster hash: 525b5...2b1

Googlet noen avsnitt i innlegget til gladehjem og fikk vel ikke akkurat sjokk av funnet😂

http://villapaprika.blogg.no/1410939474_borte_bra.html

Anonymous poster hash: 17647...d38

Skrevet

:legrine: :legrine: Dama er ei skrulle :legrine: :legrine:

Anonymous poster hash: 343c3...3ec

😂😂😂😂😂 er det mulig?!?!? Kan noen være så snille å beskytte ho der fra internettet?? Blir sååå pinlig berørt på hennes vegne 🙈 Hva i alle dager er galt med ho der?

Anonymous poster hash: 29b21...e23

Skrevet

😂😂😂😂😂 er det mulig?!?!? Kan noen være så snille å beskytte ho der fra internettet?? Blir sååå pinlig berørt på hennes vegne 🙈 Hva i alle dager er galt med ho der?

Anonymous poster hash: 29b21...e23

Ksn vel si det samme om VP. Hun har lagt ut så mye privat nå at det er på grensen til pinlig. Synes noen bør si i fra og håper familien, evt exmannen tar tak snart så hun ikke ødelegger seg selv og barna sine.

Anonymous poster hash: a8c2d...d50

Skrevet

Nå holder det østfohhhhldslarvere...😆

Anonymous poster hash: d2816...eea

Skrevet

Nå holder det østfohhhhldslarvere...😆

Anonymous poster hash: d2816...eea

Skrevet

Eneste jeg tenker på når hun blir nevnt er, hvorfor gaper hun sånn med munnen på bilder? Har lyst til å rope HVORFOR???!?!?!!?!

Ser jo ut som hun feiler noe..

Anonymous poster hash: 02cb7...894

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...