Gå til innhold

Merker jeg blir mer og mer fiendtlig innstilt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Disse hjernevaskede, mindre begavede skrullingene som tror de skal komme til paradis og boltre seg i ørten jomfruer.

Blir kvalm av hele opplegget og rasende fordi jeg lar meg skremme! Det er akkurat dette de vil oppnå og jeg blir så sint over at jeg merker det påvirker meg.

Anonymous poster hash: 958ac...a22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De gjør iallefall alle en tjeneste ved å sprenge seg selv i lufta. Bare synd at de skal dra med seg uskyldige med i galskapen deres. 

Anonymous poster hash: 255ca...a00
Skrevet

De gjør iallefall alle en tjeneste ved å sprenge seg selv i lufta. Bare synd at de skal dra med seg uskyldige med i galskapen deres.

Anonymous poster hash: 255ca...a00

Hadde de sprengt seg selv på åpen mark hadde jeg sagt værsågod, men hele penget er vel å dra med seg flest mulig uskyldige i døden. Forkastelig.

Skrevet

Helt greit å være fiendtlig innstilt til ekstremisme- også islamsk ekstremisme. Om en ikke lar det påvirke en er det det merkelig syns jeg.

Anonymous poster hash: 2fbe0...98b

Skrevet

Og nettopp det er grunnen at vi europeere kommer til å huske med lengsel om 20 års tid hvordan vi levde før. Vi står overfor store forandringer. Også måten vi tenker på.

Anonymous poster hash: 5b5cb...763
Skrevet

Og nettopp det er grunnen at vi europeere kommer til å huske med lengsel om 20 års tid hvordan vi levde før. Vi står overfor store forandringer. Også måten vi tenker på.

Men vi må også huske på at de fleste av de som kommer flyktende hit nå om dagen kommer nettopp for å rømme fra disse ekstremistene som øfelegger hjemlandene deres. De hater og frykter dem (minst) like mye som dere gjør

Anonymous poster hash: 9fda1...4b0

Skrevet

Men vi må også huske på at de fleste av de som kommer flyktende hit nå om dagen kommer nettopp for å rømme fra disse ekstremistene som øfelegger hjemlandene deres. De hater og frykter dem (minst) like mye som dere gjør

Jeg er helt enig med deg, men det må gå an at jeg fordømmer disse terrorangrepene og det terroristene står for, uten at jeg må forsvare meg. Det jeg fordømmer har ingenting til felles med alle flyktningene; de er jo på flukt fra dem jeg fordømmer.

Skrevet

Jeg er helt enig med deg, men det må gå an at jeg fordømmer disse terrorangrepene og det terroristene står for, uten at jeg må forsvare meg. Det jeg fordømmer har ingenting til felles med alle flyktningene; de er jo på flukt fra dem jeg fordømmer.

Jepp.

Angrepen må fordømmes på alle mulige måter. de er ynkelige, grusomme og patetiske

Skrevet

Du har et poeng, men dessverre kan du ikke se inni hodet til folk, så det er umulig å si om de flykter fra krig eller kommer for å bringe terror til Europa. Og hvem skal bekjempe ekstremistene egentlig? Løsningen kan jo ikke være at hele syriske befolkningen flykter og bosetter seg i Europa. Unge syriske menn flykter, skal vi sende unge norske/tyske/franske menn for å kjempe for dem?

Skrevet

Du har et poeng, men dessverre kan du ikke se inni hodet til folk, så det er umulig å si om de flykter fra krig eller kommer for å bringe terror til Europa. Og hvem skal bekjempe ekstremistene egentlig? Løsningen kan jo ikke være at hele syriske befolkningen flykter og bosetter seg i Europa. Unge syriske menn flykter, skal vi sende unge norske/tyske/franske menn for å kjempe for dem?

Godt poeng

Skrevet

Europa?

De få titusener som er i Europa monner jo ingenting i forhold til de millionene som er i Jordan og Libanon! Når 1/5 av menneskene i Libanon er syriske flyktninger, da snakker vi. Flyktningkrisen er IKKE her. Den er et helt annet sted.

Anonymous poster hash: 8a6e9...c29

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...