Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #1 Skrevet 22. mars 2016 Har fått oss juicepresse/maskin og jeg er på slankeren på lavkaloridiett. Noen som vet om dette er smart av meg å drikke selvpressa juice med appelsin, eple, ingefær, spinat og selleristang bl.a ??? Anonymous poster hash: ecb49...107
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #2 Skrevet 22. mars 2016 Har fått oss juicepresse/maskin og jeg er på slankeren på lavkaloridiett. Noen som vet om dette er smart av meg å drikke selvpressa juice med appelsin, eple, ingefær, spinat og selleristang bl.a ??? Anonymous poster hash: ecb49...107 Det er mye smartere å spise de grønnsakene og fruktene du har tenkt å ha i juicen. Juicen er jo sunn, men ganske meningsløs å bruke masse kalorier på. Anonymous poster hash: cf037...19f
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #3 Skrevet 22. mars 2016 Det er mye smartere å spise de grønnsakene og fruktene du har tenkt å ha i juicen. Juicen er jo sunn, men ganske meningsløs å bruke masse kalorier på. Anonymous poster hash: cf037...19f Ja det jeg tenkte også, men man leser jo om juicing etc omtrent som en livstil, men jeg føler at fibrene blir igjen i maskina om du skjønner hva jeg mener?? Ok da blir det kanskje en juice en gang i blant :) Jeg har unngått å drikke andre kalorien og holdt meg til kun vann og kaffe... men er jo godt en gang i blant med noe annet Anonymous poster hash: ecb49...107
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #4 Skrevet 22. mars 2016 Har fått oss juicepresse/maskin og jeg er på slankeren på lavkaloridiett. Noen som vet om dette er smart av meg å drikke selvpressa juice med appelsin, eple, ingefær, spinat og selleristang bl.a ??? Anonymous poster hash: ecb49...107 Juice er jo sunt, men kalorifattig er det ikke. Anonymous poster hash: 17acb...989
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #5 Skrevet 22. mars 2016 Spiser du lavkarbo er eple og appelsin nei-frukt. Masse fruktsukker. Juice er jo sunt, men mye bedre å spise hele frukt/grønnsak. Anonymous poster hash: 26460...4c6
Mamma til 2 søte Skrevet 22. mars 2016 #6 Skrevet 22. mars 2016 Jeg er ganske sikker på at hjemmelaget er sunnere ettersom det ikke er tilsatt noe. Men bedre å spise frukten/grønnsaken da det metter mer tenker jeg ☺
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #7 Skrevet 22. mars 2016 Spiser du lavkarbo er eple og appelsin nei-frukt. Masse fruktsukker. Juice er jo sunt, men mye bedre å spise hele frukt/grønnsak. Anonymous poster hash: 26460...4c6 Nei jeg teller kalorier Spiser altså kalorifattig mat HI Anonymous poster hash: ecb49...107
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #8 Skrevet 22. mars 2016 Jeg er ganske sikker på at hjemmelaget er sunnere ettersom det ikke er tilsatt noe. Men bedre å spise frukten/grønnsaken da det metter mer tenker jeg ☺ Jeg drikker ikke juice og slikt nå, holder meg til vann og kaffe/te. Så tenkte det samme som deg at det er litt dumt å drikke kalorier. drikker endel smoothie da. men da holdes på en måte hele frukten / bæren i smoothien. Anonymous poster hash: ecb49...107
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #9 Skrevet 22. mars 2016 For en gjeng lavkarbohysteriske anorektikere. Fruktsukker er farlig, melkesukker er farlig, man skal visst leve på lavkarbobrød og hyllebærsaft. Med aspartam, selvfølgelig. Hva med å leve normalt?? Anonymous poster hash: 044d0...453
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #10 Skrevet 22. mars 2016 For en gjeng lavkarbohysteriske anorektikere. Fruktsukker er farlig, melkesukker er farlig, man skal visst leve på lavkarbobrød og hyllebærsaft. Med aspartam, selvfølgelig. Hva med å leve normalt?? Anonymous poster hash: 044d0...453 Nå var det lavkalori og ikke lavkarbo det handlet om her da. Anonymous poster hash: 17acb...989
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #11 Skrevet 22. mars 2016 Når du lager juice fjerner du fiber fra frukten og grønsakene. Noen av næringsstoffene, som det meste av vit C, beholdes, men du får i deg mye mer sunne stoffer ved å spise frukten og grønsakene som de er eller etter varmebehandling. Hvor mye kalorier det er i juicen kommer an på hva den ar laget av. Anonymous poster hash: 938bf...198
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #12 Skrevet 22. mars 2016 For en gjeng lavkarbohysteriske anorektikere. Fruktsukker er farlig, melkesukker er farlig, man skal visst leve på lavkarbobrød og hyllebærsaft. Med aspartam, selvfølgelig. Hva med å leve normalt?? Anonymous poster hash: 044d0...453 Hun ber jo om råd fordi hun slanker seg og det er jo ingen som sier fruktsukker er farlig. Men kroppen reagerer på samme måte uansett hva slags sukker man inntar når det kommer i slike mengder som i juice, den lagrer det sukkeret som leveren ikke klarer å fordøye som fett. Hvem ønsker det? Og aspartam vil vel ingen ha i seg, det er jo livsfarlig. Anonymous poster hash: 1241e...a67
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #13 Skrevet 22. mars 2016 Jeg er ganske sikker på at hjemmelaget er sunnere ettersom det ikke er tilsatt noe. Men bedre å spise frukten/grønnsaken da det metter mer tenker jeg ☺ Norsk juice er ikke tilsatt noe. Da kan det ikke kalles juice, men en del næringsstoffer går tapt. Anonymous poster hash: 938bf...198
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #14 Skrevet 22. mars 2016 Hun ber jo om råd fordi hun slanker seg og det er jo ingen som sier fruktsukker er farlig. Men kroppen reagerer på samme måte uansett hva slags sukker man inntar når det kommer i slike mengder som i juice, den lagrer det sukkeret som leveren ikke klarer å fordøye som fett. Hvem ønsker det? Og aspartam vil vel ingen ha i seg, det er jo livsfarlig. Anonymous poster hash: 1241e...a67 Det er ikke noe som heter "nei"-frukt når man slanker seg, bare hvis man er tilhenger av lavkarboidioti. Ikke noe rart mange sprekker hvis 80 % av matvarer er "forbudt". Anonymous poster hash: 044d0...453
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #15 Skrevet 22. mars 2016 Nå var det lavkalori og ikke lavkarbo det handlet om her da. Anonymous poster hash: 17acb...989 Jeg tenkte på svarene, der det er vist til konkret lavkarbo. Selv om HI nevner lavKALORI i hovedinnlegget. Anonymous poster hash: 044d0...453
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #16 Skrevet 22. mars 2016 Det er ikke noe som heter "nei"-frukt når man slanker seg, bare hvis man er tilhenger av lavkarboidioti. Ikke noe rart mange sprekker hvis 80 % av matvarer er "forbudt". Anonymous poster hash: 044d0...453 Skjønner ikke hvorfor du linker til mitt innlegg. Jeg har ikke skrevet noe sted at jeg anser noe som helst frukt som nei frukt. Jeg snakker om juice og kroppens reaksjon på mengde sukker som leveren må fordøye på kort tid. Så kroppen vil ha det bedre av å spise frukten enn å drikke den som juice. Anonymous poster hash: 1241e...a67
Miss Chocolate Skrevet 22. mars 2016 #17 Skrevet 22. mars 2016 Når du drikker ferskpresset juice får du masse vitaminer og næring rett i kroppen som igjen gjør det lettere å spise sunt! Så ja, ferskpresset juice er absolutt sunt og anbefales på det varmeste <3
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #18 Skrevet 22. mars 2016 Hun ber jo om råd fordi hun slanker seg og det er jo ingen som sier fruktsukker er farlig. Men kroppen reagerer på samme måte uansett hva slags sukker man inntar når det kommer i slike mengder som i juice, den lagrer det sukkeret som leveren ikke klarer å fordøye som fett. Hvem ønsker det? Og aspartam vil vel ingen ha i seg, det er jo livsfarlig. Anonymous poster hash: 1241e...a67 Takk for støtten. Jeg er ikke så usikker på dette med kosthold fordi jeg føler jeg leser så mye som er motstrinde og vet nesten ikke hva som er bra og ikke lengre. Jeg ønsker først og fremst å være sunn,og for meg innebærte det å endre livsstil. Har begynnt å løpe og passer på hva jeg putter i meg. Og føler jeg får mer energi. Ønsker ikke være tynnest mulig. men har gått ned fra over 90 kg til 62, og jeg er bare 160 høy, så sier seg selv at jeg ikke var sååå sunn før Sier ikke at jeg ikke skal kose meg med litt juice, men holder med en kopp engang i blant HI Anonymous poster hash: ecb49...107
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #19 Skrevet 22. mars 2016 Takk for støtten. Jeg er ikke så usikker på dette med kosthold fordi jeg føler jeg leser så mye som er motstrinde og vet nesten ikke hva som er bra og ikke lengre. Jeg ønsker først og fremst å være sunn,og for meg innebærte det å endre livsstil. Har begynnt å løpe og passer på hva jeg putter i meg. Og føler jeg får mer energi. Ønsker ikke være tynnest mulig. men har gått ned fra over 90 kg til 62, og jeg er bare 160 høy, så sier seg selv at jeg ikke var sååå sunn før Sier ikke at jeg ikke skal kose meg med litt juice, men holder med en kopp engang i blant HI Anonymous poster hash: ecb49...107 Herlighet, skulle stå jeg ER usikker på dette med kosthold. Stryk IKKE omg! ble jo helt feil ! HI Anonymous poster hash: ecb49...107
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå