Gå til innhold

Eksplosjonenen i Bussel. Skummelt å fly i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er grusomt med eksplosjonene i Brussel. Stakkars folk!

Selv skal jegu t og fly i morgen, og mellomlander på en annen stor europeisk flyplass.

Jeg er egentlig ikke engstelig - dette var jo i Brussel, og terrorfaren har vært lik på alle disse store flyplassene lenge, og vel fortsatt lik i morgen, selv etter disse angrepene i dag.

Hadde dere vært engstelige?

Anonymous poster hash: 6d779...ceb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt engstelig og nervøs ja.. Men jeg hadde uten tvil reist!!

Skrevet

Jeg hadde nok vært litt engstelig og nervøs, spesielt om jeg reiste med barna mine, men jeg ville uansett reist. Slikt kan man aldri spå og man må ikke la frykten ta helt overhånd. 

Skrevet

Jeg hadde nok vært litt engstelig og nervøs, spesielt om jeg reiste med barna mine, men jeg ville uansett reist. Slikt kan man aldri spå og man må ikke la frykten ta helt overhånd. 

Reiser med barna :-(

hi

Skrevet

Det er nå du burde reise. Nå er sikkerheten på topp etter dette og sjansen er større for at det blir oppdaget evt selvmordsbombere. Om et år eller to er det glemt litt igjen og farligere å reise

Anonymous poster hash: 19cf3...395

Skrevet

Det er nå du burde reise. Nå er sikkerheten på topp etter dette og sjansen er større for at det blir oppdaget evt selvmordsbombere. Om et år eller to er det glemt litt igjen og farligere å reise

Anonymous poster hash: 19cf3...395

Godt poeng. Skal i hvert fall bruke det hvis barna blir redde for å fly nå.

hi

Skrevet

I morgen blir en av de tryggeste flydagene noensinne.

Skrevet

I morgen blir en av de tryggeste flydagene noensinne.

Ja, nå skriver de at sikkerheten er hevet ved europeisk flyplasser, så nå er det sikkert tryggere.

Det hjelper dessverre ikke de som alt er rammet i brussel. Stakkars, stakkars folk :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...