Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #1 Skrevet 21. mars 2016 Er så irritert på meg selv! Hadde sett meg ut en vare som det var 60-70 (husker ikke nøyaktig) % avslag på, men fikk aldri gang på bestillingen. Nå er det "bare" 20 % avslag. Er det sjangs for at de blir rimeligere igjen innen kort tid? Noen som vet hvordan de opererer? Anonymous poster hash: 5be91...9b9
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #2 Skrevet 22. mars 2016 Dytter litt, og håper at noen vet? Anonymous poster hash: 5be91...9b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå