Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #1 Skrevet 21. mars 2016 Dere som er skilt, tar du med barna til dine ekssvigerforeldre?! For at de skal se hverandre?! Anonymous poster hash: da10a...6cd
Gjest Antarctica Skrevet 21. mars 2016 #2 Skrevet 21. mars 2016 Ja. Og jeg elsker mine ekssvigerforeldre. Det er en stor sorg at kontakten med dem ble mindre da jeg gikk fra sønnen deres.
Lille krøll Skrevet 22. mars 2016 #3 Skrevet 22. mars 2016 Er ikke i situasjon selv men tenker at det bør gå to veier her. Ekssvigers skal vel også vise interesse for å treffe barna.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #4 Skrevet 22. mars 2016 Jeg har aldri besøkt ekssvigers. De har likevel god kontakt med barnebarnet. De spør ofte om å få besøk av NN. De har hatt en jevn og god kontakt, til tross for at far er fraværende. De tar NN med på turer, hytten eller et helt vanlig besøk. De er gull verd. Anonymous poster hash: 31fc2...bfc
Anyne Skrevet 22. mars 2016 #5 Skrevet 22. mars 2016 Min eks-svoger tar i alle fall med barna til oss.
Syngensang Skrevet 22. mars 2016 #6 Skrevet 22. mars 2016 No har eg ikkje ekssvigerforeldre, men tenkjer at om eg hadde hatt det så hadde det vel vore naturlig at eksen hadde tatt med borna på besøk til sine foreldre? Når det er sagt så likar eg svigerforeldrene mine så godt at eg hadde nok besøkt dei berre for min eigen del og. Om dei ville ha meg der då vel og merke.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #7 Skrevet 22. mars 2016 Hvor er far oppi dette da? Her er ungene på besøk hos farmor nesten hver gang de er på samvær hos far. Anonymous poster hash: 06145...9de
Stina <3 Skrevet 22. mars 2016 #8 Skrevet 22. mars 2016 Nei. De viser minimal interesse selv, da gidder ikke jeg. Jeg ser på det som far sin jobb å opprettholde denne kontakten.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #9 Skrevet 22. mars 2016 Jeg hadde ikke orket å ha kontakt med de.. Om det blir slutt (når kanskje) mellom meg og mannen, så er det svigerfamilien jeg vil savne! Så jeg hadde ikke hatt kontakt med dem. Men han burde jo besøke egne foreldre.. Hans familie, hans ansvar.. Anonymous poster hash: 33592...4ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå