Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei! Takk for at du tar deg tid til å lese dette :) Sitter her på pils nr 4, alene, på en mandag! Og jeg får dårlig samvittighet, siden dette på en måte ikke er helt akseptert. Men er det egentlig så ille og ta noen øl/glass med vin alene? Er jeg på vei mot alkolisme eller er det greit og bli brisen i eget selskap? noen tanker? Mvh pratesjuk ung mann

Endret av Frankie88
Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hei! Takk for at du tar deg tid til å lese dette :) Sitter her på pils nr 4, alene, på en mandag! Og jeg får dårlig samvittighet, siden dette på en måte ikke er helt akseptert. Men er det egentlig så ille og ta noen øl/glass med vin alene? Er jeg på vei mot alkolisme eller er det greit og bli brisen i eget selskap? noen tanker? Mvh pratesjuk ung mann

Man trenger ikke være alkoholiker fordi man drikker øl en mandag.

DeT spørsmålet du bør stille deg er om du kan la de være? Og hva ville skjedd om du droppet det?

Blir du brisen av 4 øl? Har du ansvaret for barn? Skal du opp og kjøre bil idag?

Isolert sett er det ikke noe krise å drikke 4 øl en mandag. Men om du må det, om du kommer til å gjøre det idag, om du skal på jobb... da kan det fort hende det er et problem.

Det er heller ingen krise å drikke alene, spørsmålet er jo bare hvorfor du drikker

  • 4 måneder senere...
Skrevet

Hei! Takk for at du tar deg tid til å lese dette :) Sitter her på pils nr 4, alene, på en mandag! Og jeg får dårlig samvittighet, siden dette på en måte ikke er helt akseptert. Men er det egentlig så ille og ta noen øl/glass med vin alene? Er jeg på vei mot alkolisme eller er det greit og bli brisen i eget selskap? noen tanker? Mvh pratesjuk ung mann

DET må da være greit! :D 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...