Frankie88 Skrevet 21. mars 2016 #1 Skrevet 21. mars 2016 (endret) Hei! Takk for at du tar deg tid til å lese dette Sitter her på pils nr 4, alene, på en mandag! Og jeg får dårlig samvittighet, siden dette på en måte ikke er helt akseptert. Men er det egentlig så ille og ta noen øl/glass med vin alene? Er jeg på vei mot alkolisme eller er det greit og bli brisen i eget selskap? noen tanker? Mvh pratesjuk ung mann Endret 21. mars 2016 av Frankie88
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. mars 2016 #2 Skrevet 22. mars 2016 Hei! Takk for at du tar deg tid til å lese dette Sitter her på pils nr 4, alene, på en mandag! Og jeg får dårlig samvittighet, siden dette på en måte ikke er helt akseptert. Men er det egentlig så ille og ta noen øl/glass med vin alene? Er jeg på vei mot alkolisme eller er det greit og bli brisen i eget selskap? noen tanker? Mvh pratesjuk ung mann Man trenger ikke være alkoholiker fordi man drikker øl en mandag. DeT spørsmålet du bør stille deg er om du kan la de være? Og hva ville skjedd om du droppet det? Blir du brisen av 4 øl? Har du ansvaret for barn? Skal du opp og kjøre bil idag? Isolert sett er det ikke noe krise å drikke 4 øl en mandag. Men om du må det, om du kommer til å gjøre det idag, om du skal på jobb... da kan det fort hende det er et problem. Det er heller ingen krise å drikke alene, spørsmålet er jo bare hvorfor du drikker
Emily90 Skrevet 29. juli 2016 #3 Skrevet 29. juli 2016 Hei! Takk for at du tar deg tid til å lese dette Sitter her på pils nr 4, alene, på en mandag! Og jeg får dårlig samvittighet, siden dette på en måte ikke er helt akseptert. Men er det egentlig så ille og ta noen øl/glass med vin alene? Er jeg på vei mot alkolisme eller er det greit og bli brisen i eget selskap? noen tanker? Mvh pratesjuk ung mann DET må da være greit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå