Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #1 Skrevet 21. mars 2016 Og vil fortelle litt om hva dere synes? Anonymous poster hash: c59e0...5fb
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #2 Skrevet 21. mars 2016 Jeg leser boken, men nå har jeg lagt den fra meg. I starten av boken snakker hun om metoder, men nå tror jeg det er LIKE før hun ber meg starte å rydde, så har ikke turt å røre boken på en mnd hahaha Anonymous poster hash: 9d318...e85
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #3 Skrevet 22. mars 2016 Jeg leser boken, men nå har jeg lagt den fra meg. I starten av boken snakker hun om metoder, men nå tror jeg det er LIKE før hun ber meg starte å rydde, så har ikke turt å røre boken på en mnd hahaha Anonymous poster hash: 9d318...e85 Haha, det kan jeg godt forstå! Høres heftig ut å skulle rydde så mye, men det må jo være kjempeherlig etterpå... Liker godt filosofien om å bare beholde det som gir deg glede. Da er det vanvittig mye i kjelleren og i klesskap som jeg trygt kan kvitte meg med Hi Anonymous poster hash: c59e0...5fb
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #4 Skrevet 22. mars 2016 Konmari light... Har organisert klær etter denne metoden men ikke kommet lengre. Veldig oversiktlig, men klesbretting tar dobbelt så lang tid som før. Med fire barn er det mye tid😟 Håper å ta resten av huset etter tur. Men kaster ikke så mye som hun ber deg om. Det har jeg ikke hjerte til. Anonymous poster hash: 73bad...b2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå