Gå til innhold

Tror jeg trenger hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så sliten. Sover altfor lite pga baby på9 mnd. Og lunta er kortere enn kortest.

Har bare lyst til å sove, være i fred, men får aldri sjansen.

Klikket på sjuåringen i kveld, fordi han kom inn på soverommet der jeg akkurat hadde fått babyen til å sovne. Våknet selvfølgelig igjen... Sa mye urettferdig, det er jo ikke hans skyld at babyen sover dårlig og at faren er en døgenikt som ikke bidrar med annet enn et surt oppsyn.

Har bedt om unnskyldning, forklart at mamma er lei for det og at jeg ikke mente alt jeg sa. Men får ikke fred likevel.

Lurer på om jeg er deprimert og kanskje trenger hjelp.

Anonymous poster hash: e12d9...1e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan inne være at du bare er utslitt og trenger avlastning da?

Snakk med foreldrene dine eller svigerforeldrene dine og be om hjelp nå i påska. Allerhelst ber du dei komme hjem til dere og hjelper deg der. Da vil kanskje din udugelige mann våkne litt...

Anonymous poster hash: 76e91...b42

Skrevet

Ja, du trenger hjelp! Av mannen din!!!!!!! Han må jo bare mer på banen! Vil han ikke, så må du tvinge han, eller dra han med på fvk.. (Eller gå fra han, og hvertfall få en pause annenhver helg)

Alle kan bli sure, trøtte og lei, det er helt naturlig! Du er ingen dårlig mor selv om du kjeftet litt på 7åringen. Du sa i tillegg unnskyld og forklarte hvorfor du var sur og lei, det er det viktigste!

Anonymous poster hash: 1265c...383
Skrevet

Du trenger hjelp, kjempebra at du endelig innser det selv! Bestill legetime og forklar hvordan du har det. Og snakk med mannen din. Kan du komme deg bort en kveld, bare for å få sovet ut? Ta inn på hotell for en natt og ta en timeout? 

Anonymous poster hash: fe439...34f
Skrevet

står frem med nick selv om det er fælt, men først vil jeg si at jeg har vært der du er mange ganger og min nå 8 åring våkner alltid like blid og glad i meg :)

så ungene er veldig glemske og tilgivende. 

du trenger hjelp og du må få mannen din til å våkne opp.

jeg har nesten gått fra mannen min flere ganger, men vi har funnet ut av ting sammen og han er mer på banen nå. så det går ant å få ting til å fnke, men da må du kommunisere med han.

Håper du kan få litt avlastning nå i påska

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...