Gå til innhold

Utedress til ettåring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig glad i hagearbeid men har satt det på pause siden vi fikk mini. Vi har en stor og flott hage og nå som det går mot vår vil jeg gjerne ta med mini ut så kan han leke rundt og jeg styre litt med hagen så lenge. Har dere noen tips til utedress/bukse som kan brukes ut mot våren, som ikke er for varm? 

Anonymous poster hash: d1e60...80a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes mange forskjellige merker av tynne utedresser. Har brukt Reima, Reflex, og Ticket2heaven dresser til mine og vært fornøyd. Det viktigste når de er så små er at dressen er lett og myk med god plass til bleiestumpen.

Skrevet

Jeg liker best Reima til så små :)

Anonymous poster hash: 11ddb...e44

Skrevet

Har kjøpt reimatec til minstemann. Var kjempefornøyd med den til 2åringen!

Skrevet

Man trenger ikke kjøpe en dyr merkedress til en ettåring som skal stabbe rundt i hagen. Passform og comfort er det viktigste og jeg ville valgt en tynn, vind og vannavstøtende dress.

Skrevet

Reimatec eller Polarn og Pyret ;-)

Skrevet

Er også veldig fornøyd med Reimatec, men en billigere dress fra en kjedebutikk fungerer i lange baner. Man får også kjøpt mye pent brukt i så små størrelser fordi barna sjeldent rekker å slite ut klærne. Kappahl og Lindex sitt yttertøy har vi vært veldig fornøyd med, bruker det fortsatt som ekstratøy.

Anonymous poster hash: 984ca...222
Skrevet

Parkdress fra Polarn o pyret.

Skrevet

Vi har vært veldig fornøyd med parkdress fra både reflex og reimatec

Skrevet

Reflex 😊 reima sin er alt for posete 😝

Anonymous poster hash: a402b...2d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...