Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #1 Skrevet 21. mars 2016 Jeg er veldig glad i hagearbeid men har satt det på pause siden vi fikk mini. Vi har en stor og flott hage og nå som det går mot vår vil jeg gjerne ta med mini ut så kan han leke rundt og jeg styre litt med hagen så lenge. Har dere noen tips til utedress/bukse som kan brukes ut mot våren, som ikke er for varm? Anonymous poster hash: d1e60...80a
❤lille stjerne❤ Skrevet 21. mars 2016 #2 Skrevet 21. mars 2016 Det finnes mange forskjellige merker av tynne utedresser. Har brukt Reima, Reflex, og Ticket2heaven dresser til mine og vært fornøyd. Det viktigste når de er så små er at dressen er lett og myk med god plass til bleiestumpen.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #3 Skrevet 21. mars 2016 Jeg liker best Reima til så små Anonymous poster hash: 11ddb...e44
Klompelompe Skrevet 21. mars 2016 #4 Skrevet 21. mars 2016 Har kjøpt reimatec til minstemann. Var kjempefornøyd med den til 2åringen!
MarianeA Skrevet 22. mars 2016 #5 Skrevet 22. mars 2016 Man trenger ikke kjøpe en dyr merkedress til en ettåring som skal stabbe rundt i hagen. Passform og comfort er det viktigste og jeg ville valgt en tynn, vind og vannavstøtende dress.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #7 Skrevet 22. mars 2016 Er også veldig fornøyd med Reimatec, men en billigere dress fra en kjedebutikk fungerer i lange baner. Man får også kjøpt mye pent brukt i så små størrelser fordi barna sjeldent rekker å slite ut klærne. Kappahl og Lindex sitt yttertøy har vi vært veldig fornøyd med, bruker det fortsatt som ekstratøy. Anonymous poster hash: 984ca...222
Snøfnugget Skrevet 22. mars 2016 #9 Skrevet 22. mars 2016 Vi har vært veldig fornøyd med parkdress fra både reflex og reimatec
Lessismore Skrevet 22. mars 2016 #10 Skrevet 22. mars 2016 Softshell fra nameit, hi. Myk, god passform, slitesterk og akkurat passe varm. Ingen over, ingen ved siden. http://no.nameit.com/Softshell/ni-mini-overtoej-softshell,no_NO,sc.html?productsperrow=3
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #12 Skrevet 22. mars 2016 Reflex 😊 reima sin er alt for posete 😝 Anonymous poster hash: a402b...2d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå