Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #1 Skrevet 21. mars 2016 Og tror du det fortsatt eksisterer da? 👵🏻 Anonymous poster hash: bc45d...863
☆☆☆ Skrevet 21. mars 2016 #2 Skrevet 21. mars 2016 Er det ikkje Bingo og Facebook som er tidsfordrivet i den aldersgruppa?
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #3 Skrevet 21. mars 2016 Eh nei. Er her når jeg er gravid og har små barn, ikke ellers Anonymous poster hash: f9c9d...0d0
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #4 Skrevet 21. mars 2016 Er det ikkje Bingo og Facebook som er tidsfordrivet i den aldersgruppa? Nå, ja. Tidene forandrer seg i rekordfart! ☺️ Anonymous poster hash: bc45d...863
amandine Skrevet 21. mars 2016 #6 Skrevet 21. mars 2016 Tja, det er jo knappe 20 år til, og da har jeg sikkert mye jeg må oppdatere av kunnskap så jeg ikke tramper i salaten når jeg skal passe barnebarna😀
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #7 Skrevet 21. mars 2016 JA! ;-) Men jeg er bare på anonymforumet, da, er så mye morsomt å lese her inne! Anonymous poster hash: d4cc7...ba5
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #8 Skrevet 21. mars 2016 Haha, selvsagt. Vi må jo diskutere alt det gale svigerdøtrene våre gjør.. Og de nye (steingale) anbefalingene om barn og baby som finnes da.. Kan se for meg trådene.. "Svigerdatteren min og sønnen sverger til bakovervendt, når vi vet at det er sidelengs som er best" "Svigersønnen min vil ikke pusse opp huset vårt" "Jeg tror datteren min er lesbisk" "jeg skal bli oldemor, tips til oldemorklær" "Min sønns kone nr 4 er splitter pine gal, kan jeg skille dem?" "Min datter gir babyen smaksprøver, og han er bare 2år..." Anonymous poster hash: bb5a7...2c0
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #9 Skrevet 21. mars 2016 Jeg satt her da jeg var 25. Hadde du spurt da om jeg kom til å være her inne når jeg ble 40, hadde jeg ledd å svart nei! Men nå er jeg 40, og her sitter jeg, så kanskje... Anonymous poster hash: 9ab77...809
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #10 Skrevet 21. mars 2016 Haha, selvsagt. Vi må jo diskutere alt det gale svigerdøtrene våre gjør.. Og de nye (steingale) anbefalingene om barn og baby som finnes da.. Kan se for meg trådene.. "Svigerdatteren min og sønnen sverger til bakovervendt, når vi vet at det er sidelengs som er best" "Svigersønnen min vil ikke pusse opp huset vårt" "Jeg tror datteren min er lesbisk" "jeg skal bli oldemor, tips til oldemorklær" "Min sønns kone nr 4 er splitter pine gal, kan jeg skille dem?" "Min datter gir babyen smaksprøver, og han er bare 2år..." Anonymous poster hash: bb5a7...2c0 Haha 😂😂 Sidelengs faktisk 😂 Anonymous poster hash: 81be5...e57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå