Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #1 Skrevet 21. mars 2016 alene på ferie hos foreldrene mine med en på to og en på seks. Seksåringen er ekstremt utagerende, alt skal krangles om! Jeg holder på å bli gal. Hjelp! Anonymous poster hash: 047aa...deb
Gjest Antarctica Skrevet 21. mars 2016 #2 Skrevet 21. mars 2016 Valium? Nei, jeg vet ikke, mitt tricks har alltid vært å slite ungene ut med utelek sånn at de sovner tidlig ☺️
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #3 Skrevet 21. mars 2016 Ja jeg kunne trengt et par valium. Eller noen glass rødvin å se fram til i kveld. Men har ingen av delene. Prøver å legge begge to nå, men det er jo komplett kaos... Tips takk! Anonymous poster hash: 047aa...deb
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #4 Skrevet 21. mars 2016 Bestemt og vennlig! Er mitt beste tips. Akkurat hatt et raid med trassungen. Han sover endelig. Nå skal jeg begynne å vaske opp en kg mel blandet med vann fra kjøkkenet. Man blir gal, men det er viktig å gi klar beskjed om hvor grensen går når disse testes. Anonymous poster hash: 5afc2...786
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #5 Skrevet 21. mars 2016 Støtter ideen om å slite ut ungene! Her har vi vært ute hele dagen og jeg bar akkurat fireåringen i seng. Hun stompa på sofaen 🤗 Natterangleren på tre er dog ennå våken.. Anonymous poster hash: 99f4c...887
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #6 Skrevet 21. mars 2016 Jeg ville latt foreldrene mine hjelpe til så mye som mulig Anonymous poster hash: 2cfae...937
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #7 Skrevet 21. mars 2016 Ungene kom fra faren i går ettermiddag, i dag startet ferien. Jeg våknet av et j%#la rabalder i dag, var full krig mellom de to eldste gutta. Flott start på ferien! Jeg er så lite pedagogisk at jeg rett og slett trua med at jeg kom til å kaste påskeeggene deres om de fortsatte å krangle. Merkelig nok har det vært rolig her etter det Anonymous poster hash: e2e9c...407
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå