Gå til innhold

Hvordan unngå å bli gal?

Anbefalte innlegg

Skrevet

alene på ferie hos foreldrene mine med en på to og en på seks. Seksåringen er ekstremt utagerende, alt skal krangles om! Jeg holder på å bli gal. Hjelp!

Anonymous poster hash: 047aa...deb

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Valium?

Nei, jeg vet ikke, mitt tricks har alltid vært å slite ungene ut med utelek sånn at de sovner tidlig ☺️

Skrevet

Ja jeg kunne trengt et par valium.

Eller noen glass rødvin å se fram til i kveld. Men har ingen av delene. Prøver å legge begge to nå, men det er jo komplett kaos... Tips takk!

Anonymous poster hash: 047aa...deb

Skrevet

Bestemt og vennlig! Er mitt beste tips. Akkurat hatt et raid med trassungen. Han sover endelig. Nå skal jeg begynne å vaske opp en kg mel blandet med vann fra kjøkkenet. Man blir gal, men det er viktig å gi klar beskjed om hvor grensen går når disse testes.

Anonymous poster hash: 5afc2...786

Skrevet

Støtter ideen om å slite ut ungene! Her har vi vært ute hele dagen og jeg bar akkurat fireåringen i seng. Hun stompa på sofaen 🤗 Natterangleren på tre er dog ennå våken..

Anonymous poster hash: 99f4c...887

Skrevet

Jeg ville latt foreldrene mine hjelpe til så mye som mulig :)

Anonymous poster hash: 2cfae...937

Skrevet

Ungene kom fra faren i går ettermiddag, i dag startet ferien. Jeg våknet av et j%#la rabalder i dag, var full krig mellom de to eldste gutta. Flott start på ferien! :(

Jeg er så lite pedagogisk at jeg rett og slett trua med at jeg kom til å kaste påskeeggene deres om de fortsatte å krangle. Merkelig nok har det vært rolig her etter det :P

Anonymous poster hash: e2e9c...407

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...