GĂ„ til innhold

Legen fant ikke spiralenđŸ˜±

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har opplevd dette? Hadde time for Ă„ bytte spiral, men fastlegen fant den ikke sĂ„ nĂ„ mĂ„ jeg vente pĂ„ time hos gyn🙈

Anonymous poster hash: fa7a9...547

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Gruet meg til Ă„ dra til gynekolog for Ă„ ta den. Men gynekologen hentet den raskt og greit ut.

Anonymous poster hash: f44cd...f84

Skrevet

Legen fant ikke spiralen min heller. MÄtte til gynekolog som brukte ul. Hun brukte litt tid og det var ganske vondt, men hun fikk den ut. Satte inn ny med en gang. Ikke hatt noe problem etterpÄ.

Lykke til.

Anonymous poster hash: 253ec...a02

Skrevet

Kan den forsvinne der inni??

Jeg er sÄ sjeleglad for at jeg aldri tok den inn.

Anonymous poster hash: 8d1fb...6f8

Skrevet

Den forsvinner ikke "inni der" men den kan falle ut uten at man merker det. Men da gjerne med en blÞdning. 

Men trÄdene kan forsvinne opp i livmorhalsen, slik at det er vanskeligere Ä fÄ den ut. 

Man kan merke det pÄ at mens kommer tilbake, da.

Her fant ikke gyn den sist jeg skulle ta den ut, sÄ det var greit jeg var der, for hun fant den med UL-apparatet, og mÄtte bare "fiske" litt etter den. Ikke noe vondere enn Ä sette den inn/ut for min del, men det er jo ikke direkte behagelig Ä ligge der ekstra lenge. 

Hun fikk den hvertfall ut etter hvert. 

Anonymous poster hash: 3d752...054
Skrevet

Min lege sa det samme og sendte meg til gyn. Gyn var helt oppgitt, fordi hun fÄr ukentlige henvendelser om det samme. 99% av tiden er den der, men ikke synlig for lege.

Anonymous poster hash: 442f4...e2e

Skrevet

Takk for svar. Legen mente den ikke hadde falt ut for da ville jeg ha merket det. Har fĂžlt meg uvel og dĂ„rlig i det siste, vet ikke om det kan ha med spiralen Ă„ gjĂžre?!🙈 FĂ„r bare vente pĂ„ time til gyn da...og hĂ„pe jeg ikke er preggers😉

HI

Skrevet

Takk for svar. Legen mente den ikke hadde falt ut for da ville jeg ha merket det. Har fÞlt meg uvel og dÄrlig i det siste, vet ikke om det kan ha med spiralen Ä gjÞre?! FÄr bare vente pÄ time til gyn da...og hÄpe jeg ikke er preggers

HI

Har ikke erfaring med at den faller ut, sÄ jeg vet ikke om man kjenner det. Men det kan skje ifm mens eks. Hvis man bruker tampong, kan trÄdene bli dratt ut med den, da klapper jo spiralen sammen og blir mindre, sÄ jeg vet ikke om man hadde kjent det.

Men det er kanskje lett Ä merke likevel? Ellers kan den forsvinne i do ved en blÞdning. Det er ikke sÄ vanlig da, fÄr hÄpe du ikke er gravid :-)

Anonymous poster hash: 3d752...054

Skrevet

Jeg har ikke blĂždd en drĂ„pe siden den ble satt inn for 5 Ă„r siden👍 Legen mente den ikke hadde falt ut, men at den var 'oppi der'😳 Tenkte kanskje det var vondt Ă„ ta den ut, men ser pĂ„ svarene her at de fleste har overlevd👍

Skrevet

👆 HI forresten..

Skrevet

Min lege sa det samme og sendte meg til gyn. Gyn var helt oppgitt, fordi hun fÄr ukentlige henvendelser om det samme. 99% av tiden er den der, men ikke synlig for lege.

Anonymous poster hash: 442f4...e2e

Det skjedde med meg og. Gynekologen bare nappet den ut

Anonymous poster hash: c0b70...6f0

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...