Gå til innhold

Hvor lenge er det siden barnet/-a sov borte fra både deg og far?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller deg og mor?

Merker jeg er misunnelig på de som har mulighet for mye avlastning og hjelp.

Sist min sov borte var før jul ei natt fordi jeg var syk.

Anonymous poster hash: 32bfa...b50

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eldste , januar . Yngste (16 mnd) aldri .

Anonymous poster hash: 6617a...def

Skrevet

Et par uker. Besteforeldrene ba så fint om å få ha dem over natta og ta dem med i svømmehallen 😄. Vet at vi er kjempeheldige. Har ikke hatt behov for barnevakt på lenge siden jeg er gravid (=ikke så gøy å gå på byen, hehe), så besteforeldrene synes nok det var for lenge siden!

Skrevet

Gud, det er flere mnd siden.

Han er ikke glad i å sove borte heller, men ingen som tilbyr seg heller.

Vi har med unger overalt og flust av overnattingsgjester, men det går ikke begge veier kan man trygt si.

Med unntak av bestekompisen, der er foreldrene fantastiske.

Skrevet

September i fjor. Da var både jeg og samboer borte i 4 døgn på kjærestetur i utlandet :-)

Skrevet

For 2 uker siden , jeg og mannen var 6 dager i Dublin.

Skrevet

I november da vi var på langweekend, da sov de hos besteforeldre

Anonymous poster hash: 968bf...1d2

Skrevet

Eldste: juli '15

Yngste: aldri (er 2 år og 8 mnd)

Anonymous poster hash: 1b7b4...739

Skrevet

Skolejenta er på overnatting hos venninne i natt og var også i helga. Sover borte ca2-4 ganger mnd

Hun på 5 sover hos min mor ca 1 gang i mnd vil ikke sove hos andre.

Minste er bare 4 mnd, men håper på en frikveld i løpet av sommeren😉

Vi har 4 barn og det er svært sjelden alle er ute av huset samtidig.

Skrevet

I januar sov hun hos moren min en natt, da vi feiret mannens 50-årsdag.

Før det var det i august.

Anonymous poster hash: 81838...f6c

Skrevet

Aldri sovet borte uten oss begge samtidig ennå, er 21 mnd. Skal sove hos besteforeldre en natt i april..

Skrevet

i helga :) er alene

Skrevet

Eldste overnatter en natt hos mormor annen hver helg, mens yngste på 1 år aldri har sovet borte. Må nok vente til han er nærmere 2 tror jeg.

Anonymous poster hash: 8ed7b...838

Skrevet

3 åringen sov borte hos mine foreldre i mai 2015

baby på 10 mnd har aldri sovet borte fra meg. 

Men har planer om at svigermor skal ha begge på overnatting i juli i år i alle fall, for da skal vi på konsert :) 

Vi er ganske heldige, mine foreldre passer gjerne og bor i nærheten, men de er ganske unge og har gjerne planer de også, så det på passe. Svigermor har en roligere livsstil og passer også svært gjerne, men hun bor lenger unna så det er ikke like enkelt :) 

Skrevet

Husker ikke. Det er vel noen år siden.

Antagelig 4 år siden vi hadde helt barnefri om natta.

Eldste overnatter borte innimellom, men vi har jo to til, og de er her.

Anonymous poster hash: 8cd89...4b1

Skrevet

For 5-6 uker siden, men da var det første gang på 1,5 år alle sov borte samtidig og jeg og pappaen hadde tid for oss selv. Ellers er spesielt de eldste barna på overnattingsbesøk minst en gang i måneden. Barna er 14, 12, 9 og 7 år.

Anonymous poster hash: 82cdd...7f1
Skrevet

I starten av januar i fjor, barna er 4 og 5 år.. Få som hjelper til, eneste som har gjort det er svigerforeldrene mine, men nå som oldemor til ungene (svigermor sin mor) har flyttet inn til de, så er det ikke plass hos de, så vi står uten hjelp.. Kan ikke dra ut på noe på kvelden sammen, alltid delt.. Det tærer på forholdet kan man si.. Er merkelig at alle andre er så opptatt hele tiden, vi passer nevøen min tidt og ofte, alt fra et par timer, til et par dager, men søsteren min og samboeren gjengjelder aldri den tjenesten.

Anonymous poster hash: 36c44...c77
Skrevet

Skal vi se.. starten av februar(?) husker ikke eksakt, men ikke så lenge siden med andre ord :)

Skrevet

3 uker siden. Da ble det et par netter borte for begge ungene.

Jeg gjennomgikk en spontanabort, og hadde nok med meg selv og jobben i noen dager. Var en ufattelig slitsomt prosess fysisk, mye mer enn jeg hadde kommet på.

Ellers så sover de relativt ofte over hos mine foreldre. Hjemme kan det være et styr med legging osv. Men der sover de begge fra 19 til 8... så jeg tror ikke mine foreldre synes det er så stort bryderi.

Anonymous poster hash: f0045...c08

Skrevet

I starten av januar i fjor, barna er 4 og 5 år.. Få som hjelper til, eneste som har gjort det er svigerforeldrene mine, men nå som oldemor til ungene (svigermor sin mor) har flyttet inn til de, så er det ikke plass hos de, så vi står uten hjelp.. Kan ikke dra ut på noe på kvelden sammen, alltid delt.. Det tærer på forholdet kan man si.. Er merkelig at alle andre er så opptatt hele tiden, vi passer nevøen min tidt og ofte, alt fra et par timer, til et par dager, men søsteren min og samboeren gjengjelder aldri den tjenesten.

Kan ikke de komme til dere å passe da?

Skrevet

Har sovet borte en gang på tre år, og det er vel litt over et år siden.

Skrevet

I september i fjor. Eller det var vi som var borte og de sim var hjemme med bestemor. Jeg var innlagt på sykehus og mannen fulgte meg. Ikke så ofte vi har barnevakt, ikke fordi vi ikke har tilbud, men fordi tiden uke strekker til og det er alltid noe annet som skal gjøres. Skulle ønske vi var flinkere for vi koser oss skikkelig når det er bare oss to 😊

Anonymous poster hash: ca51d...d96

Skrevet

Kan ikke de komme til dere å passe da?

Som sakt, de har oldemoren til ungene de tar seg av, finnes ikke stort av tid da heller, er et par timer i ny og ne, men det er alt. Så og si alle vennene våre har barn under 1 år nå, resten av de er den "frie typen", som ikke har barn selv, og heller ikke tar på seg å passe andres, utenom venner og svigers er det da søsteren min og samboeren (som deler 50/50 med barnefar) men de har aldri tid, enda vi passer nevøen vår tit og ofte.

Skrevet

Tror det var i høst en gang, september/oktober? Ble med besteforeldrene på hytta ei helg. 

Anonymous poster hash: 092ad...d65

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...