Gå til innhold

Hva ville du gjort?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt løs mage siden torsdag kveld,3-6 ganger i døgnet. Jeg har ingen andre plager. Vet ikke om det er matforgiftning eller omgangssyke,men nå er jeg lei. Kanskje greit å oppsøke lege? Hva vile du gjort? Har du noen gang hatt diare så lenge som 4,5 dager? Det passer svært dårlig å innvie påskeferien med dette.

 

Anonymous poster hash: 71247...e11

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som omgangssyke. Matforgiftning er ofte over på et døgn, og det er kraftig! Med mindre du har høy feber og er dehydrert/utsultet ville jeg ikke gått til lege. Er ikke så mye å gjøre med, bortsett fra evt å gi væske intravenøst.

 

Pøs på med drikke, blåbær, kokt ris og ellers det som måtte friste.

 

Anonymous poster hash: b2fba...30b

Skrevet

Kan det virkelig være omgangssyke? Jeg har ikke vært noe kvalm. Omgangssyke bruker jo å gå over ila 2-3 dager

 

Anonymous poster hash: 71247...e11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...