Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #1 Skrevet 21. mars 2016 Har hatt løs mage siden torsdag kveld,3-6 ganger i døgnet. Jeg har ingen andre plager. Vet ikke om det er matforgiftning eller omgangssyke,men nå er jeg lei. Kanskje greit å oppsøke lege? Hva vile du gjort? Har du noen gang hatt diare så lenge som 4,5 dager? Det passer svært dårlig å innvie påskeferien med dette. Anonymous poster hash: 71247...e11
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #2 Skrevet 21. mars 2016 Høres ut som omgangssyke. Matforgiftning er ofte over på et døgn, og det er kraftig! Med mindre du har høy feber og er dehydrert/utsultet ville jeg ikke gått til lege. Er ikke så mye å gjøre med, bortsett fra evt å gi væske intravenøst. Pøs på med drikke, blåbær, kokt ris og ellers det som måtte friste. Anonymous poster hash: b2fba...30b
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #3 Skrevet 21. mars 2016 Kan det virkelig være omgangssyke? Jeg har ikke vært noe kvalm. Omgangssyke bruker jo å gå over ila 2-3 dager Anonymous poster hash: 71247...e11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå