Gå til innhold

Spill for hele familien?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tips? Må passe for 6 og 8-åringen :)

 

Anonymous poster hash: 646c6...10c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt junior alias,ikke prøvd enda, men ser ut til at både 5 åringen og tenåringene kommer til å like det👍

 

Anonymous poster hash: 14d3f...c6b

Skrevet

Monopol, geni ( barna får spm fra juniorgeni og voksne fra vanlig geni), diverse kortspill, ludo, yatzy, Alias, Fantasi.

Vi er en spillfamilie og har haugevis av brettspill. Vi har stort sett både junior og voksenversjon av mange av spillene, og dermed kan vi kombinere og trikse litt slik at det blir moro for alle.

ALIAS er favoritten for tiden. Latterkrampespill :)

Skrevet

Ryktet går er populært hos oss. Ungene er 10, 12 og 14 år, og alle ler like mye når vi spiller det ☺

Skrevet

Junior bingo var ganske moro for hele gjengen her,guttene her er 7og 11

Skrevet

Her går det mest i strategispill som Settlers, Ticket to ride og Dominion. Barnet er 9 år.

 

Anonymous poster hash: 2c0fb...72f

Skrevet

Junior Alias var stor suksess hos mine på 8 og 11 år 😊

 

Anonymous poster hash: 2c095...efb

Skrevet

Beat the parents. Veldig gøy og utfordrende for store og små:)

Skrevet

Skal vi vedde!

 

Kjempe morsomt.

 

Anonymous poster hash: 129b0...0cd

Skrevet

Jeg har to jenter på 6 og 8 år (1. og 3. klasse), vi spiller mye Den forsvunne diamant, Uno, Villkatten og Mexican Train



Anonymous poster hash: ef2d3...f67

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...