Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #1 Skrevet 21. mars 2016 Minste på 16 mnd datt ut av vogna i dag i en butikk, smalt hodet rett i flisgulvet. Største hadde satt han i vogna i den forrige butikken, og han tar alltid på han selene, men denne gangen hadde han glemt det, jeg burde sjekket, men tenkte ikke på det ettersom han aldri har glemt det før:( Huff det kom et skikkelig smell, jeg stod med ryggen til, så så ikke fallet. Han sovnet rett etterpå i bilen (var over sovetid så veldig trøtt) Men er det noe jeg bør følge med på nå? Tenkte på hjernerystelse. Bør jeg ta en telefon til legen? Han gråt med en gang og roet seg etter 3-4 minutter og virket fin i formen før han sovnet. Anonymous poster hash: 486eb...49a
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #2 Skrevet 21. mars 2016 Jeg ville tatt en tur til legen. Når barn som har slått seg hardt i hodet sover, er det lurt å sjekke at de ikke er bevisstløse, du trenger ikke vekke han helt, men stryke forsiktig over øyevippene, reagerer han er han ok. Flisegulv er harde for et lite og tungt (i forhold til kroppen) hode, så han burde få en skikkelig sjekk hos legen. Anonymous poster hash: 79193...099
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #3 Skrevet 21. mars 2016 Du tar han selvfølgelig med til legen! Og lar ikke søsken ta seg av ansvaret med sikkerhet flere ganger . Anonymous poster hash: c6b84...f2c
Marriet Skrevet 21. mars 2016 #4 Skrevet 21. mars 2016 Du tar han selvfølgelig med til legen! Og lar ikke søsken ta seg av ansvaret med sikkerhet flere ganger . Anonymous poster hash: c6b84...f2c Det var den beste og mest omtenksomme måten du klarte å få frem budskapet ditt på? Du forstår vel at denne moren i utgangspunktet er fortvilet? Rådene dine er gode, men for en fremtoning..
Gjest Antarctica Skrevet 21. mars 2016 #5 Skrevet 21. mars 2016 Hvis et barn falt i søvn like etter et slikt fall er det risiko for hjernerystelse. Ring lege. Og jeg er dessverre litt enig med den strenge damen over. Det er DU som skal sjekke at alt er på plass. Tenk hvilken skyldfølelse man gir et annet barn hvis det feiler i å sikre et søsken, og noe skjer!
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #6 Skrevet 21. mars 2016 HYSTERISK.... barn tåler det Anonymous poster hash: 52ae2...0d3
Salomine Skrevet 21. mars 2016 #7 Skrevet 21. mars 2016 Ville ringt/oppsøkt lege. Små barn kan få symptomer på hodeskade relativt lenge etter at skade oppstod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå