Gå til innhold

Noen andre som blør SÅ mye når de har mensen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare si først at jeg har kobberspiral, og etter at jeg satte inn den (to år siden) har jeg blødd mer.

Men sist mnd (som har fått meg til å bestille time til gyn for fjerning) og denne mnd tar virkelig kaka.

Nå har jeg blødd, som i mye blod, i 15 dager!!! Femten dager?

Jeg satte inn en o.b for fire timer siden, gikk for å skifte nå, og blodet rant ut av meg (med o.b på plass) nå begynner jeg å bli bekymret her.

Er det noen av dere som har blødninger som dette? Eller er det på tide å komme seg til legen? (Har ikke time hos gyn. før om tre uker)

Anonymous poster hash: a2c20...614

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke spiral, men en-to dager i mnd har jeg sinnsykeblødnibger. Jeg blør store klumper, på størrelse med store druer.

Anonymous poster hash: 3ed19...cd4

Skrevet

Jeg har ikke spiral, men en-to dager i mnd har jeg sinnsykeblødnibger. Jeg blør store klumper, på størrelse med store druer.

Uff det høres nesten ut som spontanabort? Men siden du har det hver mnd er det vel ikke det?

Det har jeg aldri opplevd, bare "flytende" blod.

Jaggu er det et herk å være dame til tider hehe... :)

Skrevet

Blødde nok ikke nødvendigvis mer med spiralen, men "alt" kom på en gang, i løpet av to dager omtrent. Kom meg noen ganger ikke ut av dusjen, for det bare fosset, så ut som et slakterhus. Måtte ta den ut, for livmoren min godtok ikke at den var der. Hadde konstant menssmerter.

Høres voldsomt ut med 15 dager, ville fjernet den umiddelbart om jeg var deg, tar tid å bygge nye jernlagre, og det er så slitsomt å gå rundt og være "tom".

Skrevet

Uff det høres nesten ut som spontanabort? Men siden du har det hver mnd er det vel ikke det?

Det har jeg aldri opplevd, bare "flytende" blod.

Jaggu er det et herk å være dame til tider hehe... :)

Neida, det er selvfølgelig ikke sa 😊 Har fått tabletter av legen som jeg skal ta disse dagene for å minske blødningene.

Skrevet

Neida, det er selvfølgelig ikke sa 😊 Har fått tabletter av legen som jeg skal ta disse dagene for å minske blødningene.

Hjelper tablettene? Har det likedan som deg, og kan nesten ikke gå ut de dagene det står på som verst.

Anonymous poster hash: 96304...2f2

Skrevet

Byttet til hormonspiral, for første gang på 17 er jernlageret mitt normalt! Jeg bare ELSKER å ikke ha mens. Anbefales!

Anonymous poster hash: ee2a4...e6b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...