Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #1 Skrevet 21. mars 2016 Jeg har alltid kunne spist hva jeg vil, nÄr jeg vil uten Ä gÄ opp i vekt. Vel, inntil for ett par Är siden. NÄ vil jeg ned 5-7kg. Jeg vet kaker, brus og godteri er fy fy om man vil ned i vekt sÄklart. Poteter og brÞd er heller ikke Ä anbefale har jeg forstÄtt? Hva mer?  Anonymous poster hash: d9ac1...e68
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #2 Skrevet 21. mars 2016 Det kommer litt an pÄ om du har tenkt til Ä gÄ ned i vekt med kaloritelling, lavkarbo eller noe annet Anonymous poster hash: c881d...02c
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #3 Skrevet 21. mars 2016 Jeg er i samme situasjon som deg đ aner ikke hva jeg skal spise til frokost og lunsj.. Â Anonymous poster hash: 3a3c0...475
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #4 Skrevet 21. mars 2016 Hvorfor trenger det Ä vÊre nei-mat? Da klarer man Ä holde pÄ livsstilen, ei heller gÄ ned i vekt.  Spist normalt i hverdagen, frukt, grÞnt, knekkebrÞd, grovere, magrere pÄlegg, og ha eller en kosedag eller to i helga (mindre mengder). Spis heller litt mindre karber(ris/pasta1/potet), men ikke kutt det ut.  Jeg skal ogsÄ ned 5-7 kg, og vet hvordan. Klarer 2-3 kg pÄ det jeg selv foreslÄr, pluss trening, men jeg er bare sÄ altfor glad i snop og sklir ut. Men henter meg inn igjen etter noen dager. SÄ, jeg vet hva jeg mÄ gjÞre, men mangler litt viljestyrke. Du klarer det om du vil der nok!:-)    Anonymous poster hash: d4579...8b2
IreneUtĂ„lmodig Skrevet 21. mars 2016 #5 Skrevet 21. mars 2016 Her spises det brĂžd -knekkebrĂžd , hva jeg vil av pĂ„legg, Frokostblanding , ris, pasta og potet đ men bare i mindre mengde enn fĂžr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ