Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #1 Skrevet 21. mars 2016 Junior på 8 år har i lang tid gledet seg til å være med onkel og tante på hytta i påsken. Planen har vært at de skal reise i morgen. Men; nå ligger han her på sofaen varm(ikke feber), slapp og med en "bjeffete" hoste. Han spiser, drikker og allmenntilstanden er ok. Han var småsyk for 3 uker siden også. Da også veldig varm( men ikke over 37,5). Jeg har allerede ringt og sagt han er blitt syk, men de ville vi skulle se an og ikke gi endelig svar før i kveld. Hva hadde du gjort? Tatt sjansen på at formen blir raskt bra på hytta? Eller holdt han hjemme... Anonymous poster hash: 6e83f...92b
februarprins2013 Skrevet 21. mars 2016 #2 Skrevet 21. mars 2016 hadde latt han dratt,så lenge ikke det er feber i bilde og allmenntilstanden ok
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #3 Skrevet 21. mars 2016 hadde latt han dratt,så lenge ikke det er feber i bilde og allmenntilstanden ok Han er veldig varm, men ettersom tempen viser 37,5 så kan det vel ikke kalles feber? Hm...Veldig usikker her.. Takk for svar. :-) hi Anonymous poster hash: 6e83f...92b
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #4 Skrevet 21. mars 2016 Har du mulighet til å hente han hvis han blir verre? Anonymous poster hash: 2ee25...8c5
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #5 Skrevet 21. mars 2016 Har du mulighet til å hente han hvis han blir verre? Anonymous poster hash: 2ee25...8c5 Det er noen timers kjøring, men ja, jeg kan hente han på dagen om han skulle bli verre. hi Anonymous poster hash: 6e83f...92b
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #6 Skrevet 21. mars 2016 Send ham avgårde! Anonymous poster hash: e5c36...436
Mia_73 Skrevet 21. mars 2016 #7 Skrevet 21. mars 2016 Han er 8 år, ikke noe problem. Han kjenner dem han skal reise med, så selv hvis han får litt mer temperatur men er ellers fin hadde jeg unnet ham turen.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #8 Skrevet 21. mars 2016 Hadde sendt han på hyttetur jeg Heller bare hente han hjem om han skulle bli syk.. Har han astma eller allergi knyttet til våren? I så fall kan det som slår til nå, jeg selv har allergi som slår ut på denne tiden, jeg er varm i huden, men har ikke feber, er litt slått ut og hoster, men ellers grei form, jeg var for sent ute med å starte opp med Zyrtec, startert i går, så regner med jeg vil være litt slik i et par uker før zyrtecen gir full effekt. Anonymous poster hash: fcc65...7ef
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #9 Skrevet 21. mars 2016 Takk for svar! Han har god matlyst her. Spiser og drikker og slapper av. :-) Får se det an.. hi Anonymous poster hash: 6e83f...92b
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #10 Skrevet 21. mars 2016 Jeg ville helst ikke hatt ham med hvis han var syk. Det ødlegger mye for de andre på turen om et barn er sykt og må ta det rolig. Hvis han fortsatt hangler i kveld ville jeg holdt ham hjemme av respekt for tante og onkel. Da kan du heller kjøre ham opp senere når du er sikker på at han er bra igjen. (Hvis det går hreit å hente om han blir sykere går det nok greit å kjøre ham opp når han blir friskere også.) Anonymous poster hash: 1ad6a...ef3
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #11 Skrevet 21. mars 2016 Jeg ville helst ikke hatt ham med hvis han var syk. Det ødlegger mye for de andre på turen om et barn er sykt og må ta det rolig. Hvis han fortsatt hangler i kveld ville jeg holdt ham hjemme av respekt for tante og onkel. Da kan du heller kjøre ham opp senere når du er sikker på at han er bra igjen. (Hvis det går hreit å hente om han blir sykere går det nok greit å kjøre ham opp når han blir friskere også.) Anonymous poster hash: 1ad6a...ef3 Jeg tenkte som deg, men her er det tante og onkel som ønsker å se det an så lenge vi kan. Og de sa selv at det blir en rolig da på hytta i morgen. Altså ingen skitur første dag. hi Anonymous poster hash: 6e83f...92b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå