Gå til innhold

Frisør i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei kjøre godtfolk! Er det noen som har anbefalinger av frisører i Oslo? kom over denne instagramkontoen jontran_hairdresser hvor det er lagt ut før-og-etterbilder. Noen som har kjennskap til ham? ang pris osv

Anonymous poster hash: 081c6...d97
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs vel litt hva du skal gjøre. Klippe tupper, eller helfarging av håret i flere nyanser?

Å gå til frisør er fryktelig dyrt, og noen frisører tar enda høyere priser, for de er seniorer og spesialister, og gudene vet hvilke titler de har gitt seg selv.

Husk på at de har samme kjemikaler på bakrommet alle mann, og det en seniorstylist kan blande, kan også en ukjent frisør på Grorud også blande. De har tatt de samme kurs og har nøyaktig samme opplæring og skolegang.

Jeg har vært hos de dyreste. Og hos de rimeligere som ikke ligger midt i sentrum. Resultatet er nokså likt uansett.

Og så tar jeg imot alle råd om hvilke produkter jeg bør kjøpe, osv, takker så pent for det og svarer neitakk, og går hjem og bestiller de til halv pris fra nettet.

Anonymous poster hash: bf096...214

Skrevet

Baris, holder til både på Frogner og Sandvika. Dyktigste jeg har prøvd hvertfall!

Anonymous poster hash: 2bd60...cf8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...