Gå til innhold

aktiv i sprinkelseng

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 5 mnd er så aktiv i sengen ved leggetid.hjertepumpen slår og hun ligger på magen i kryss og på tvers.Setter benet fast mellom sprinkler. Jeg har forstått at sengepolstring øker faren for krybbedød, og vil ikke bruke det.Har noen gode tips?

Sønnen min lå i babysafe, vil gjerne prøve å unngå det.

Anonymous poster hash: 7ecc1...6cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme problemet her, hun turner rundt som en proff og river i tillegg ned babycall, nattlampe o.l hun klarer å få tak i :P Ingenting tungt eller knuselig såklart, og prøver nå å flytte det så langt unna som mulig, men pga plasseringa til stikkontakten så blir det slik at hun kan rekke tak i ledninga. Her har vi brukt svøp frem til nå fordi hun har vært så urolig, men nå hater hun den så vi driver med avvenning og det er mildt sagt krevende. Ligger våken i 2-3 timer gjør hun også, og da er det full fart oppi den senga. 

Anonymous poster hash: 320f5...b86
Skrevet

Hehe! Høres ut som vi har samme problem ja! Noe svøp nytter ikke her. Hun vrenger seg over på magen ved første anledning.. Ja, det er en skikkelig høypulstime hun setter igang, og jeg må ta henne opp ofte for å roe ned. Så ender hun opp med å sovne med puppen 2 timer senere.

Anonymous poster hash: 7ecc1...6cc

Skrevet

Det finnes en type sengekant som ikke øker faren for krybbedød, en slags netting (som reisesengene). Men husker ikke hva den heter...

Ellers brukte vi sånn sovepose uten ermer, siden de sparket av seg dyna så mye.

Anonymous poster hash: 26d43...42a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...