Gå til innhold

Emmaljunga Scooter og Brio Sitty til store barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på et par ferieturer i sommer hvor jeg vil være helt avhengig av vogn til yngstemann. Han er 121 cm og 24 kilo. Kan en av disse vognene brukes? Hvis noen lurer så bruker han ikke vogn til vanlig, men vi skal blant annet til Leogoland og han har spesielle behov, så jeg må ha kontroll på han hvis han blir sliten eller slår seg vrang ;)

I og med at den kun skal brukes på to turer så vil jeg ikke kjøpe ny vogn eller for dyr vogn.

Anonymous poster hash: 5955c...f9a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil tro at Brio Sitty kan brukes, har brukt den til store barn selv. Kan være at han må løftes opp og ned i vogna, fordi bena er for lange til at han får dem under bøyla når de er bøyde, men tror han får plass. Ta han med i en butikk og prøv. :-)

Anonymous poster hash: 9bb49...421

Skrevet

Vil tro at Brio Sitty kan brukes, har brukt den til store barn selv. Kan være at han må løftes opp og ned i vogna, fordi bena er for lange til at han får dem under bøyla når de er bøyde, men tror han får plass. Ta han med i en butikk og prøv. :-)Anonymous poster hash: 9bb49...421

Takk :) Trodde ikke Brio sitty var i salg i butikk, og at jeg måtte kjøpe brukt, men da skal jeg sjekke :)

HI

Skrevet

Er det noen som vet om Scooteren kan fungere? Noen som selger den til en grei pris på finn :)

Skrevet

Ville valgt babyjogger city elite/ city mini. Min 5 åring på 120.5 cm sitter fint i den. Scooter vogna vokste han ut av for lenge siden. I tillegg har scooter maks vekt 15 kg. Har ikke erfaring med bris sitty.

Anonymous poster hash: c3959...1b2

Skrevet

Ville valgt babyjogger city elite/ city mini. Min 5 åring på 120.5 cm sitter fint i den. Scooter vogna vokste han ut av for lenge siden. I tillegg har scooter maks vekt 15 kg. Har ikke erfaring med bris sitty. Anonymous poster hash: c3959...1b2

Takk, da blir det ikke scooter ihvertfall. Problemet med babyjogger city elite og mini er i grunn prisen. Er ikke så interessert i å betale flere tusen for noe som skal brukes to ganger....selv om de er veldig fine :)

HI

Skrevet

Takk :) Trodde ikke Brio sitty var i salg i butikk, og at jeg måtte kjøpe brukt, men da skal jeg sjekke :)

HI

Ok, mulig den ikke er i salg lengre. Super vogn i hvert fall!

Anonymous poster hash: 9bb49...421

Skrevet

Takk, da blir det ikke scooter ihvertfall. Problemet med babyjogger city elite og mini er i grunn prisen. Er ikke så interessert i å betale flere tusen for noe som skal brukes to ganger....selv om de er veldig fine :)

HI

Prøv å se etter brukt :-) har vært noe tilbud på de vognene i det siste vet jeg.

Skrevet

Prøv å se etter brukt :-) har vært noe tilbud på de vognene i det siste vet jeg. Anonymous poster hash: c3959...1b2

Har sett etter denne brukt helt siden jul, men finner ingen under 4000,- :(

HI

Skrevet

Har sett etter denne brukt helt siden jul, men finner ingen under 4000,- :(

HI

Hmmm... har du sjekka mini da? Den er jo rimlig er i utgangspunktet.

Skrevet

Hmmm... har du sjekka mini da? Den er jo rimlig er i utgangspunktet.

Den første jeg finner er city mini til 800 kr i Oslo.

Skrevet

Har sett at det er en city mini i Oslo, men trodde egentlig den ble for liten? Hvis ikke så kan jeg sende en melding, skal dit om et par uker :)

HI

Skrevet

Har sett at det er en city mini i Oslo, men trodde egentlig den ble for liten? Hvis ikke så kan jeg sende en melding, skal dit om et par uker :)

HI

Jeg har begge, 5 åringen brukte city mini i fjor sommer. Har kjøpt elite nå pga venter nr 2 og da har 5 åringen prøvd den noen ganger.

Men kan få han til å prøvesitte mini nå som han er noen cm lenger og gi en tilbake melding :-) den passa fint i fjord

Skrevet

Jeg har begge, 5 åringen brukte city mini i fjor sommer. Har kjøpt elite nå pga venter nr 2 og da har 5 åringen prøvd den noen ganger.

Men kan få han til å prøvesitte mini nå som han er noen cm lenger og gi en tilbake melding :-) den passa fint i fjord Anonymous poster hash: c3959...1b2

Supert, tusen takk :)

Skrevet

Anbefaler babyjogger city elite eller city mini gt. De har høy vektbegrensning (30kg) og er lang i ryggen. Mange vogner har maksvekt på 15kg. De blir også liten sammenlagt. Hovedforskjellen på vognene er str på hjulene. Barnashus har tilbud på city mini gt til 3499 :)

Anonymous poster hash: 6b3b3...940

Skrevet

Supert, tusen takk :)

Kveldsmaten tok sin tid i kveld ☺

Han sitter greit i mini vogna. Nå kalesje er trukket tilbake har han hode borti kanten på den, men trukket frem har han hode fint under. Kalesje er og enkel å ta av hvis det er fint vær og det ikke er behov for skygge for sol da. Spurte om han satt godt og han svare ja på det.

Kan jeg spør hvor du kommet i fra? Tenkte om det ikke er så langt unna meg kunne du jo prøvd den her.

Skrevet

Tusen takk :) Da er det jo mulig å kjøpe en slik i stedet :)

Jeg bor i Porsgrunn.

Skrevet

Tusen takk :) Da er det jo mulig å kjøpe en slik i stedet :)

Jeg bor i Porsgrunn.

Bor i porsgrunn selv, Herøya ☺

Skrevet

Bor i porsgrunn selv, Herøya ☺Anonymous poster hash: c3959...1b2

Bare et steinkast unna jo, jeg bor på Stridsklev

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...