Gå til innhold

Noen som bor i området Dalsøyra/Eivindvik?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å flytte dit. Men hvordan er barne/ungdomsmiljøet der? Skolene? Fritidstilbud? Noen som vet noe om jobbmuligheter som sykepleier der?

Anonymous poster hash: e324b...99c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som sjukepleiar er det omtrent berre eldreomsorg. Ungdom fins vel ikkje lenger på Dalsøyra, sikkert noko meir i Eivindvik.

Men eg er glad i min barndoms paradis Dalsøyra.

Anonymous poster hash: ba507...3d9

Skrevet

Som sjukepleiar er det omtrent berre eldreomsorg. Ungdom fins vel ikkje lenger på Dalsøyra, sikkert noko meir i Eivindvik.

Dalsøyra er toppen! Hvor har det blitt av ungdommen?

Skrevet

Dalsøyra er toppen! Hvor har det blitt av ungdommen?

Det er mitt barndoms paradis også ;)

Skrevet

Gjer det ikkje? Det er vel synkande ungdomstal dei fleste stader i kommunen diverre.  Eg kjenner ikkje ungdomsmiljøet der lenger, men det er snakk om å lage ein felles stor ungdomsskule i Gulen, og den vil i så fall bli lagt til Dalsøyra området.  Det er vel i det området det skjer mest med arbeidsplassar og, har nyleg åpna eit handlesenter og hotell i Sløvåg, samt at det ligg mindre avsides enn Eivindvik, og ein kan få lettare tilgang til fritidsaktivitetar ol. som foregår i Masfjorden kommune. Dei to kommunane vert truleg snart slått saman.

Anonymous poster hash: c8dcb...d42

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...