Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #1 Skrevet 21. mars 2016 Vurderer å flytte dit. Men hvordan er barne/ungdomsmiljøet der? Skolene? Fritidstilbud? Noen som vet noe om jobbmuligheter som sykepleier der? Anonymous poster hash: e324b...99c
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #2 Skrevet 21. mars 2016 Som sjukepleiar er det omtrent berre eldreomsorg. Ungdom fins vel ikkje lenger på Dalsøyra, sikkert noko meir i Eivindvik. Men eg er glad i min barndoms paradis Dalsøyra. Anonymous poster hash: ba507...3d9
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #3 Skrevet 21. mars 2016 Som sjukepleiar er det omtrent berre eldreomsorg. Ungdom fins vel ikkje lenger på Dalsøyra, sikkert noko meir i Eivindvik. Men eg er glad i min barndoms paradis Dalsøyra. Anonymous poster hash: ba507...3d9 Dalsøyra er toppen! Hvor har det blitt av ungdommen? Anonymous poster hash: e324b...99c
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #4 Skrevet 21. mars 2016 Som sjukepleiar er det omtrent berre eldreomsorg. Ungdom fins vel ikkje lenger på Dalsøyra, sikkert noko meir i Eivindvik. Men eg er glad i min barndoms paradis Dalsøyra. Anonymous poster hash: ba507...3d9 Dalsøyra er toppen! Hvor har det blitt av ungdommen? Anonymous poster hash: e324b...99c Det er mitt barndoms paradis også Anonymous poster hash: e324b...99c
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #5 Skrevet 21. mars 2016 Som sjukepleiar er det omtrent berre eldreomsorg. Ungdom fins vel ikkje lenger på Dalsøyra, sikkert noko meir i Eivindvik. Men eg er glad i min barndoms paradis Dalsøyra. Anonymous poster hash: ba507...3d9 Gjer det ikkje? Det er vel synkande ungdomstal dei fleste stader i kommunen diverre. Eg kjenner ikkje ungdomsmiljøet der lenger, men det er snakk om å lage ein felles stor ungdomsskule i Gulen, og den vil i så fall bli lagt til Dalsøyra området. Det er vel i det området det skjer mest med arbeidsplassar og, har nyleg åpna eit handlesenter og hotell i Sløvåg, samt at det ligg mindre avsides enn Eivindvik, og ein kan få lettare tilgang til fritidsaktivitetar ol. som foregår i Masfjorden kommune. Dei to kommunane vert truleg snart slått saman. Anonymous poster hash: c8dcb...d42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå