Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #26 Skrevet 21. mars 2016 Hvis jeg blir bedt om å svare på et rart spørsmål, synes jeg det er helt kurant å be om bakgrunnen for spørsmålet.Nå kvalifiserer ikke mine eksempler over som rare spørsmål da. Anonymous poster hash: ea285...45b I beg to differ. "Hvor mange Norrøna-bukser har du" er absolutt et pussig spørsmål. "Hvor mange bukser har du" vekker ikke samme nysgjerrigheten i meg, da spørsmålet er av en mer praktisk art.Ikke rarere enn å lure på hvor mange designervesker man har. Er du alltid så mistenksom? Anonymous poster hash: ea285...45b Mistenksom? Mener du nysgjerrig? Anonymous poster hash: 8c491...e97
Fandens Oldemor Skrevet 21. mars 2016 #27 Skrevet 21. mars 2016 HIs tråd er vel ikke helt rette arena for å drive psykologisk utgreiing av hvordan folk tenker? Her kompliserer du fælt og jo, jeg synes du fremstår som pirkete og slarvete, ikke genuint nysgjerrig. Anonymous poster hash: ea285...45b Kompliserer? Pirkete og slarvete? Med all respekt, det er jo du som pirker her i dag, ikke jeg.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #28 Skrevet 21. mars 2016 Relevant eller ikke, det spiller uansett liten til ingen rolle da den tråden på ingen måte var interessant eller oppsiktsvekkende på noen som helst måte, i mine øyne. Men godt mulig jeg bruker altfor lite tid på å gruble over de store mysteriene på Dib Anonymous poster hash: ea285...45b Jeg synes det er merkeligere å ikke spørre HI i ulike tråder hvorfor de spør når det ikke kommer frem og det synes å være relevant for hva man ev. svarer. Med tanke på at du har kverrulert deg gjennom denne tråden så vil jeg tro du ikke bruker så lite tid på å gruble over de store dib-mysteriene som du hevder Anonymous poster hash: a9918...515
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå