Gå til innhold

"Hvorfor spør du?"


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

 

Hvis jeg blir bedt om å svare på et rart spørsmål, synes jeg det er helt kurant å be om bakgrunnen for spørsmålet.

Nå kvalifiserer ikke mine eksempler over som rare spørsmål da.

 

Anonymous poster hash: ea285...45b

I beg to differ. "Hvor mange Norrøna-bukser har du" er absolutt et pussig spørsmål. "Hvor mange bukser har du" vekker ikke samme nysgjerrigheten i meg, da spørsmålet er av en mer praktisk art.
Ikke rarere enn å lure på hvor mange designervesker man har. Er du alltid så mistenksom?

 

 

Anonymous poster hash: ea285...45b

Mistenksom? Mener du nysgjerrig?

 

 

Anonymous poster hash: 8c491...e97

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HIs tråd er vel ikke helt rette arena for å drive psykologisk utgreiing av hvordan folk tenker? Her kompliserer du fælt og jo, jeg synes du fremstår som pirkete og slarvete, ikke genuint nysgjerrig.

 

 

Anonymous poster hash: ea285...45b

Kompliserer? Pirkete og slarvete? Med all respekt, det er jo du som pirker her i dag, ikke jeg.

Skrevet

Relevant eller ikke, det spiller uansett liten til ingen rolle da den tråden på ingen måte var interessant eller oppsiktsvekkende på noen som helst måte, i mine øyne. Men godt mulig jeg bruker altfor lite tid på å gruble over de store mysteriene på Dib ;)

 

Anonymous poster hash: ea285...45b

 

Jeg synes det er merkeligere å ikke spørre HI i ulike tråder hvorfor de spør når det ikke kommer frem og det synes å være relevant for hva man ev. svarer.

 

Med tanke på at du har kverrulert deg gjennom denne tråden så vil jeg tro du ikke bruker så lite tid på å gruble over de store dib-mysteriene som du hevder ;)

 

Anonymous poster hash: a9918...515

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...