Gå til innhold

"Hvorfor spør du?"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg blir bedt om å svare på et rart spørsmål, synes jeg det er helt kurant å be om bakgrunnen for spørsmålet.

Nå kvalifiserer ikke mine eksempler over som rare spørsmål da.

Anonymous poster hash: ea285...45b

I beg to differ. "Hvor mange Norrøna-bukser har du" er absolutt et pussig spørsmål. "Hvor mange bukser har du" vekker ikke samme nysgjerrigheten i meg, da spørsmålet er av en mer praktisk art.
Ikke rarere enn å lure på hvor mange designervesker man har. Er du alltid så mistenksom?

Mistenksom? Mener du nysgjerrig?

Anonymous poster hash: 8c491...e97

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HIs tråd er vel ikke helt rette arena for å drive psykologisk utgreiing av hvordan folk tenker? Her kompliserer du fælt og jo, jeg synes du fremstår som pirkete og slarvete, ikke genuint nysgjerrig.

Kompliserer? Pirkete og slarvete? Med all respekt, det er jo du som pirker her i dag, ikke jeg.

Skrevet

Relevant eller ikke, det spiller uansett liten til ingen rolle da den tråden på ingen måte var interessant eller oppsiktsvekkende på noen som helst måte, i mine øyne. Men godt mulig jeg bruker altfor lite tid på å gruble over de store mysteriene på Dib ;)

Jeg synes det er merkeligere å ikke spørre HI i ulike tråder hvorfor de spør når det ikke kommer frem og det synes å være relevant for hva man ev. svarer.

Med tanke på at du har kverrulert deg gjennom denne tråden så vil jeg tro du ikke bruker så lite tid på å gruble over de store dib-mysteriene som du hevder ;)

Anonymous poster hash: a9918...515

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...