Gå til innhold

Hvorfor er det sånn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så utrolig forelsket i person jeg aboslutt ikke burde vert forelsket i,men jeg føler meg mer tilrukket og mer seksuelt tiltrukket av denne person, drømmer mye om person og tenker litt for ofte på denne personen,men skjønner ikke hvorfor det er så mye sterkere når jeg vet at det jeg aldri kan få den personen.

 

noen som har har følt det samme? merker jeg begynner og bli så frustert over dette

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm.. vanskelig å svare på egentlig, jeg hadde det sånn en gang tidligere (nå er jeg godt satt, med en oppnåelig mann) men han jeg på den tida var forelsket i var altså i utgangspunktet ikke noe alternativ, men sååå vanskelig å bli kvitt! Han kverna rundt i hodet mitt hele tiden. Ei venninne sa til meg at jeg var helt besatt av jakten på å få noe jeg aldri kunne ha. At jeg skulle gjøre det umulige mulig. Den katt og mus leken varte i to år. Og hvis det er to år jeg kunne ha bytta ut av livet mitt så er det de to. Jeg brukte så mye tid og energi på denne håpløse forelskelsen og det kom ingenting godt ut av det. Ikke en gang vennskap (som det hele startet med) jeg veit ikke hvorfor det er sånn for deg, eller var sånn for meg, men jeg tror det lureste er å bare kikke videre.

Skrevet

Takk for svar, ja får bare prøve det,men ser denne person så og si hver dag, så blir ikke enkelt

Skrevet

Hvorfor burde du ikke være forelsket i personen da? Er han/hun gift eller opptatt?



Anonymous poster hash: bb3e3...8c9
Skrevet

Personen har samboer ja og et barn,men det går ikke noe særlig der

Skrevet

MÅ du treffe denne personen hver dag da? Du kan jo selv velge å ta avstand. Om det ikke går noe særlig der, så gjør det ikke det. Det betyr at det kan komme en dag hvor han er ledig, men akkurat nå, og frem til de gjør det slutt, så er han opptatt og da bør du bare holde deg langt unna. Noen par har dårligere perioder, så blir de bedre igjen. La dem finne ut av sine ting å se om du ikke kan finne noen andre å kikke på i mellomtiden.... :)



Anonymous poster hash: bb3e3...8c9
Skrevet

vi jobber sammen,så akkurat det blir vanskelig dessverre,men ser jo på andre,men klarer ikke helt og glemme personen for det

Skrevet

Personen har samboer ja og et barn,men det går ikke noe særlig der

 

 

Merker at du har skrevet at du før har hatt deg med gifte og samboende menn flere ganger. Så jeg tenker at det er skadelig mønster for deg? At du blir forelsket i kun dem som er utilgjengelige? Jaktinstinkt? Da hadde jeg gått i meg selv og spurt meg selv om hvorfor jeg alltid velger en mann med kone eller samboer. Dette mønsteret hindrer deg i å finne en ordentlig og SINGEL mann.

 

Anonymous poster hash: bc6f6...b7e

Skrevet

Personen har samboer ja og et barn,men det går ikke noe særlig der

 

 

Typisk klisje. "Kona mi forstår meg ikke, vi har ikke sex og forholdet er dårlig". Vel, er forholdet dårlig, så må du trø ekstra varsomt. Det er lettere å ødelegge noe når man sliter (mest sannsynlig på grunn av små barn) enn når paret har det bra. Hold deg unna.

Skrevet

 

Personen har samboer ja og et barn,men det går ikke noe særlig der

 

 

Merker at du har skrevet at du før har hatt deg med gifte og samboende menn flere ganger. Så jeg tenker at det er skadelig mønster for deg? At du blir forelsket i kun dem som er utilgjengelige? Jaktinstinkt? Da hadde jeg gått i meg selv og spurt meg selv om hvorfor jeg alltid velger en mann med kone eller samboer. Dette mønsteret hindrer deg i å finne en ordentlig og SINGEL mann.

 

Anonymous poster hash: bc6f6...b7e

 

 

 

det kan godt være,men det går jo 2 veier, er ikke bare en som vil ha sex, det går begge veier,men denne person er ikke slik som er utro,så jeg har aboslutt ikke sagt noe heller, vil ikke ødelegge vennskapet vi har, men håper det går over når jeg har sommerferie i 4 uker

Skrevet

 

Personen har samboer ja og et barn,men det går ikke noe særlig der

 

 

Typisk klisje. "Kona mi forstår meg ikke, vi har ikke sex og forholdet er dårlig". Vel, er forholdet dårlig, så må du trø ekstra varsomt. Det er lettere å ødelegge noe når man sliter (mest sannsynlig på grunn av små barn) enn når paret har det bra. Hold deg unna.

 

 

denne person ville ikke vert utro, og vet heller ikke at jeg er forelsket, det holder jeg kjeft om, så har ikke tenkt og gjøre noe her, blir altfor kleint så lenge vi jobber sammen

Skrevet

 

 

Personen har samboer ja og et barn,men det går ikke noe særlig der

 

 

Merker at du har skrevet at du før har hatt deg med gifte og samboende menn flere ganger. Så jeg tenker at det er skadelig mønster for deg? At du blir forelsket i kun dem som er utilgjengelige? Jaktinstinkt? Da hadde jeg gått i meg selv og spurt meg selv om hvorfor jeg alltid velger en mann med kone eller samboer. Dette mønsteret hindrer deg i å finne en ordentlig og SINGEL mann.

 

Anonymous poster hash: bc6f6...b7e

 

 

 

det kan godt være,men det går jo 2 veier, er ikke bare en som vil ha sex, det går begge veier,men denne person er ikke slik som er utro,så jeg har aboslutt ikke sagt noe heller, vil ikke ødelegge vennskapet vi har, men håper det går over når jeg har sommerferie i 4 uker

 

 

 

Det spiller ingen rolle at det går begge veier, det spiller en rolle at du kun blir forelsket i opptatte menn som du ikke kan få! Og bruker årevis av ditt liv på forgjeves jakt på det uoppnåelige. Jeg skrev ikke det for å dømme, men for å vise at du KANSKJE har et skadelig følelsesmønster som får deg til å falle for menn i forhold. Hva tiltrekker deg med menn i forhold? Er det penger, status, tanke om at en annen kvinne har "approbert" dem? Mange menn er slik, de vil helst ha damer i forhold fordi da har en annen mann vurdert henne som god nok. De samme mennene lurer på hva som er feil med kvinner som har vært single en stund. kanskje du tenker likt som dem? Du bør i hvert fall forsøke å gjøre alt for å få det til å gå over, og samtidig jobbe med egne holdninger, overbevise deg selv om at en opptatt mann er en annen kvinnes og ikke din, og at du ikke har noe rett til å ødelegge forholdet hans.

 

Anonymous poster hash: bc6f6...b7e

Skrevet

 

 

Personen har samboer ja og et barn,men det går ikke noe særlig der

 

 

Typisk klisje. "Kona mi forstår meg ikke, vi har ikke sex og forholdet er dårlig". Vel, er forholdet dårlig, så må du trø ekstra varsomt. Det er lettere å ødelegge noe når man sliter (mest sannsynlig på grunn av små barn) enn når paret har det bra. Hold deg unna.

 

 

denne person ville ikke vert utro, og vet heller ikke at jeg er forelsket, det holder jeg kjeft om, så har ikke tenkt og gjøre noe her, blir altfor kleint så lenge vi jobber sammen

 

 

 

Men hvordan vet du om at det går dårlig hjemme da? Klager han mye? (for et turn-off forresten!) eller kjenner du samboeren hans?

Skrevet

 

 

 

Personen har samboer ja og et barn,men det går ikke noe særlig der

 

 

Merker at du har skrevet at du før har hatt deg med gifte og samboende menn flere ganger. Så jeg tenker at det er skadelig mønster for deg? At du blir forelsket i kun dem som er utilgjengelige? Jaktinstinkt? Da hadde jeg gått i meg selv og spurt meg selv om hvorfor jeg alltid velger en mann med kone eller samboer. Dette mønsteret hindrer deg i å finne en ordentlig og SINGEL mann.

 

Anonymous poster hash: bc6f6...b7e

 

 

 

det kan godt være,men det går jo 2 veier, er ikke bare en som vil ha sex, det går begge veier,men denne person er ikke slik som er utro,så jeg har aboslutt ikke sagt noe heller, vil ikke ødelegge vennskapet vi har, men håper det går over når jeg har sommerferie i 4 uker

 

 

 

Det spiller ingen rolle at det går begge veier, det spiller en rolle at du kun blir forelsket i opptatte menn som du ikke kan få! Og bruker årevis av ditt liv på forgjeves jakt på det uoppnåelige. Jeg skrev ikke det for å dømme, men for å vise at du KANSKJE har et skadelig følelsesmønster som får deg til å falle for menn i forhold. Hva tiltrekker deg med menn i forhold? Er det penger, status, tanke om at en annen kvinne har "approbert" dem? Mange menn er slik, de vil helst ha damer i forhold fordi da har en annen mann vurdert henne som god nok. De samme mennene lurer på hva som er feil med kvinner som har vært single en stund. kanskje du tenker likt som dem? Du bør i hvert fall forsøke å gjøre alt for å få det til å gå over, og samtidig jobbe med egne holdninger, overbevise deg selv om at en opptatt mann er en annen kvinnes og ikke din, og at du ikke har noe rett til å ødelegge forholdet hans.

 

Anonymous poster hash: bc6f6...b7e

 

 

 

hvem har sagt det er en han da? er faktisk en dame.. ja du har et poeng, er kun 3 ganger før det har skjedd da var jeg mye yngre, mellom 17-23, og angrer masse på det, så gjør ikke samme feilen igjen, så derfor jeg holder kjeft om det. og jeg er heller ikke åpen bifil, så jeg kan ikke bli sammens med jenter

Skrevet

 

 

 

Personen har samboer ja og et barn,men det går ikke noe særlig der

 

 

Typisk klisje. "Kona mi forstår meg ikke, vi har ikke sex og forholdet er dårlig". Vel, er forholdet dårlig, så må du trø ekstra varsomt. Det er lettere å ødelegge noe når man sliter (mest sannsynlig på grunn av små barn) enn når paret har det bra. Hold deg unna.

 

 

denne person ville ikke vert utro, og vet heller ikke at jeg er forelsket, det holder jeg kjeft om, så har ikke tenkt og gjøre noe her, blir altfor kleint så lenge vi jobber sammen

 

 

 

Men hvordan vet du om at det går dårlig hjemme da? Klager han mye? (for et turn-off forresten!) eller kjenner du samboeren hans?

 

 

kjenner ikke han nei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...