Merian Skrevet 21. mars 2016 #1 Skrevet 21. mars 2016 Har dere flotte damer noen råd? Eller må jeg kjøpe ny termos før påsketuren? Den lukter veldig dårlig inni.. Typisk nok fikk jeg ikke vasket den med en gang sist vi hadde kakao i, jeg trodde den var ren, men lukter forferdelig... Noen tips?
Superdolly Skrevet 21. mars 2016 #2 Skrevet 21. mars 2016 Bakepulver. Ta oppi en teskje bakepulver og fyll den med varmt vann. Ikke kokende vann, men varmt vann fra kranen. La det stå noen timer. Vask som vanlig etterpå.
Marriet Skrevet 21. mars 2016 #3 Skrevet 21. mars 2016 Støtter superdolly og bakepulvertrikset. Jeg har også prøvd med en dæsj eddik oppi og varmt vann, det funka det og
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #4 Skrevet 21. mars 2016 Og rens den gummiringen som sitter på lokket skikkelig. Bakteriebombe uten like! Anonymous poster hash: fa868...a07
Mamma_til_2 Skrevet 21. mars 2016 #5 Skrevet 21. mars 2016 Ta alle løse deler fra hverandre gummiringene må og av legg de i klorvann og vask de godt etterpå, så vasker du resten av termosen i eddik eller bakepulver.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #6 Skrevet 21. mars 2016 Atom om jeg ikke husker skrivemåten feil. Det er ett konserveringsmiddel eller syltemiddel, står ved sukker, syltepulver i alle meny butikker. Litt slikt i termosen fylt med vann, vente en time og den skal være luktfri. Anonymous poster hash: 783e9...059
#Ariadne# Skrevet 21. mars 2016 #7 Skrevet 21. mars 2016 Blir helt ren om du legger en tablett med oppvaskmaskinmiddel i sammen med varmt vann. All lukt og belegg forsvinner .
Mamma_til_2 Skrevet 21. mars 2016 #8 Skrevet 21. mars 2016 Blir helt ren om du legger en tablett med oppvaskmaskinmiddel i sammen med varmt vann. All lukt og belegg forsvinner . Nei alle deler som kan tas fra hverandre må tas fra og alle gummiringene må og av! Melkeprodukter og kaffe er det som er vanskeligst og få bort lukt og rester av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå