Gå til innhold

Dere som har hjemmepåske.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere gjøre i påsken?

Anonymous poster hash: e1501...6c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har masse opprydningarbeid å utføre, pluss at jeg skal jobbe endel. Ungene skal på litt overnatting hos venner, eldste var på kino i går med en venninne. I dag skal hun på badeland. Vi skal rydde garasjen. De to minste skal hjelp til. Onsdag skal vi i svømmehallen, torsdag på eventyrfabrikken. Vi skal dra på stranda og grille en dag også. Og i ballbingen og sparke fotball. Blir også en skogstur.

Skrevet

Jeg har kun fri fredag til søndag og mannen skal jobbe lørdag, så vi skal være hjemme. Får besøk fra torsdag til mandag, så skal egentlig bare være sammen og kose oss. Spille spill, spise godis, forhåpentligvis kan vi grille pølser på stranda om det er fint vær. blir kanskje en tur på lekeland også

Anonymous poster hash: afdda...395

Skrevet

I tillegg til å jobbe skal vi gå en del på ski. Vi bor rett utenfor Oslo og her er det flotte torhold i marka. I tillegg skal vi sykle noen turer, feire en bursdag, ha påskeeggjak, lese krim, muligens på kino, ordne litt i hagen pg kanskje ta årets første bad i sjøen.

Anonymous poster hash: 89eac...885
Skrevet

Både jeg og mann skal jobbe, så får vi besøk noen dager, og resten av tiden blir nok i fjæra med bålkos.

Skrevet

Jeg jobber endel i påsken og fridagene har jeg tenkt å jobbe i hagen. Mann og barn er på hytta til svigers :-)

Anonymous poster hash: 11a37...522

Skrevet

I helgen drev vi med opprydning ( langt i fra ferdig) i garasje, hage og tomt, boder, loft og kjeller.

Vi var også i skogen og på stranda, tente opp bål og grillet pølser. Laget påskepynt på kvelden.

I dag fortsetter vi med opprydning. Vi skal ha sykkelverksted og ungene skal få reparert og vasket syklene sine.

I løpet av uka fortsetter vi med opprydning, og så lager vi plass til litt aktiviteter innimellom som spillkveld (brettspill), hjemmekino, sove i telt i hagen, fisketur, sykkeltur osv.

Ungene er ellers flink å hjelpe til. Vi har en del materialer til overs etter diverse oppussing, så nå driver de å bygger hytte og diverse mens vi holder på med vårt.

Beste påske vi har hatt så langt, mye pga det deilige været :-)

Skrevet

Mange turer i skog og mark + i selve byen vi bor i :) Lekeplassen også.. Så må jeg rydde og ordne litt på et kott innenfor vårt soverom. samboeren må reparere en bil i påska, også er vi hundepassere fra i morgen av :)

Skrevet

Kort dag på jobb i dag og morgen, i dag er frøkna med ei venninne på besøk på en kennel i morgen skal vi på grilletur onsdag på lang kjøretur med stopp og kos. Torsdag blir det besøk og venner og hobbyverksred, fredag familemiddag, lørdag, familemiddag, søndag slappe av, vi skal nyte solen og kose oss.

Anonymous poster hash: 5a89c...526

Skrevet

Slappe av!!! 

Har planer om å dra alle på kino og ut på noen grillturer i marka. Ellers så får ungene finne på noe selv å holde på med. Trenger virkelig å bare gjøre ingenting.

Anonymous poster hash: 3c505...12b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...