Gå til innhold

Dere som drikker appelsinjuice


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken type/merke bruker dere?

 

Anonymous poster hash: d9702...0c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lager selv.

I disse dager er det til og med billigere enn å kjøp ferdig.

Skrevet

Rema 1000

Skrevet

Lager selv.

I disse dager er det til og med billigere enn å kjøp ferdig.

Det skal jeg begynne med, har akkurat fått meg juicemaskin :) Hvor mange appelsiner trenger man til et vanlig glass ca?

 

Anonymous poster hash: c9a17...61b

Skrevet

 

Lager selv.I disse dager er det til og med billigere enn å kjøp ferdig.

Det skal jeg begynne med, har akkurat fått meg juicemaskin :) Hvor mange appelsiner trenger man til et vanlig glass ca? Anonymous poster hash: c9a17...61b
Til ett glass holder det med et par.

Jeg lager som regel av 4-5 appelsiner og får da ca en liter. Kommer litt an på sesong.

Hvilken maskin har du kjøpt?

Skrevet

Hvor lenge er juicen holdbar om man lager selv?

 

Anonymous poster hash: 95a39...b28

Skrevet

 

 

Lager selv.I disse dager er det til og med billigere enn å kjøp ferdig.

Det skal jeg begynne med, har akkurat fått meg juicemaskin :) Hvor mange appelsiner trenger man til et vanlig glass ca? Anonymous poster hash: c9a17...61b
Til ett glass holder det med et par.

Jeg lager som regel av 4-5 appelsiner og får da ca en liter. Kommer litt an på sesong.

Hvilken maskin har du kjøpt?

 

Denne

http://www.ellos.no/philips/juicemaskin-hr1836-00-aluminium/448088?selArt=746719&extcmp=01_NO_SEM_G4&LGWCODE=746719;87173;4797&gclid=CNei9uDX0csCFST4cgod4k4B3g&gclsrc=aw.ds

 

Hvilken har du?

 

Anonymous poster hash: c9a17...61b

Skrevet (endret)
Jeg har et par fra Tefal.

Er veldig nøye på at avfallet skal komme ut og ikke samles opp inni maskinen slik att den må tas opp og tømmes under bruk.

Endret av It's all about me!
Skrevet

Sunniva - den hvite kartongen, eller flaskejuicen som de selger på Meny eller Coop.  Husker ikke hva den heter.  Den Sunniva-juicen med den store svarte korken er kjempegod også, og så er den en som jeg tror heter 100% juice eller noe sånn.  Husker ikke hvem som har produsert den.  Den er også på plastflaske.

 

Vi juicer selv av og til også, og den er stort sett den beste, men ikke alltid.  Det kommer an på råvarene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...