Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #1 Skrevet 20. mars 2016 Hvilken type/merke bruker dere? Anonymous poster hash: d9702...0c4
It's all about me Skrevet 20. mars 2016 #2 Skrevet 20. mars 2016 Lager selv. I disse dager er det til og med billigere enn å kjøp ferdig.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #4 Skrevet 20. mars 2016 Lager selv. I disse dager er det til og med billigere enn å kjøp ferdig. Det skal jeg begynne med, har akkurat fått meg juicemaskin Hvor mange appelsiner trenger man til et vanlig glass ca? Anonymous poster hash: c9a17...61b
It's all about me Skrevet 21. mars 2016 #5 Skrevet 21. mars 2016 Lager selv.I disse dager er det til og med billigere enn å kjøp ferdig.Det skal jeg begynne med, har akkurat fått meg juicemaskin Hvor mange appelsiner trenger man til et vanlig glass ca? Anonymous poster hash: c9a17...61b Til ett glass holder det med et par.Jeg lager som regel av 4-5 appelsiner og får da ca en liter. Kommer litt an på sesong. Hvilken maskin har du kjøpt?
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #6 Skrevet 21. mars 2016 Hvor lenge er juicen holdbar om man lager selv? Anonymous poster hash: 95a39...b28
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #7 Skrevet 21. mars 2016 Lager selv.I disse dager er det til og med billigere enn å kjøp ferdig.Det skal jeg begynne med, har akkurat fått meg juicemaskin Hvor mange appelsiner trenger man til et vanlig glass ca? Anonymous poster hash: c9a17...61b Til ett glass holder det med et par.Jeg lager som regel av 4-5 appelsiner og får da ca en liter. Kommer litt an på sesong. Hvilken maskin har du kjøpt? Denne http://www.ellos.no/philips/juicemaskin-hr1836-00-aluminium/448088?selArt=746719&extcmp=01_NO_SEM_G4&LGWCODE=746719;87173;4797&gclid=CNei9uDX0csCFST4cgod4k4B3g&gclsrc=aw.ds Hvilken har du? Anonymous poster hash: c9a17...61b
It's all about me Skrevet 21. mars 2016 #8 Skrevet 21. mars 2016 (endret) Dennehttp://www.ellos.no/philips/juicemaskin-hr1836-00-aluminium/448088?selArt=746719&extcmp=01_NO_SEM_G4&LGWCODE=746719;87173;4797&gclid=CNei9uDX0csCFST4cgod4k4B3g&gclsrc=aw.ds Hvilken har du? Anonymous poster hash: c9a17...61b Jeg har et par fra Tefal.Er veldig nøye på at avfallet skal komme ut og ikke samles opp inni maskinen slik att den må tas opp og tømmes under bruk. Endret 21. mars 2016 av It's all about me!
Yellow Brick Road Skrevet 21. mars 2016 #9 Skrevet 21. mars 2016 Sunniva - den hvite kartongen, eller flaskejuicen som de selger på Meny eller Coop. Husker ikke hva den heter. Den Sunniva-juicen med den store svarte korken er kjempegod også, og så er den en som jeg tror heter 100% juice eller noe sånn. Husker ikke hvem som har produsert den. Den er også på plastflaske. Vi juicer selv av og til også, og den er stort sett den beste, men ikke alltid. Det kommer an på råvarene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå